Gå til innhold

Brink

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei. Uten kvittering og brutt forsegling så nei, butikken vil ikke ta imot det. Det er ganske obvious. Det er like mye ditt eget ansvar å sørge for at du får kvittering, spesielt når forseglingen er brutt.

Btw; var spillet så dårlig`? Har vurdert å kjøpe det.

Endret av Kristopher90
Lenke til kommentar

Spillet er annerledes enn vanlige FPS, fortsett å spill, helst online, helst med venner. Prøv light body type når du får det og løp rundt og prøv å parkour'e, veldig gøy når du først får det til, mestrings følelsen er uvurderlig når du hopper fort opp steder fienden din ikke tenker over at du kommer og overrasker dem ;)

Lenke til kommentar

Har problemer med svarte bokser når jeg skyter\eksplosjoner\diverse andre effekter som gjør det uspillbart.

Har nyeste drivere, installert spillet om og om igjen. Aner ikke hvordan jeg skal fikse det :(

Har forresten nVidia-kort skjermkort, har sett mange løsninger til ATI men ikke nVidia

Lenke til kommentar

Nei. Uten kvittering og brutt forsegling så nei, butikken vil ikke ta imot det. Det er ganske obvious. Det er like mye ditt eget ansvar å sørge for at du får kvittering, spesielt når forseglingen er brutt.

Btw; var spillet så dårlig`? Har vurdert å kjøpe det.

Hmm... ok men på innsiden av esken er det ett lite klistremerke som sier "spaceworld" og masse tall, hjelper ikke det engang?

spiller som light bodytype, syns spillet var veldig dårlig, komme i maks level tar ikke lenge, og online er dårlig fordi nesten hele laget ditt er bots, vet ikke hvorfor de gjorde det sånn. (Det e også sykt lag)

Lenke til kommentar

Har problemer med svarte bokser når jeg skyter\eksplosjoner\diverse andre effekter som gjør det uspillbart.

Har nyeste drivere, installert spillet om og om igjen. Aner ikke hvordan jeg skal fikse det :(

Har forresten nVidia-kort skjermkort, har sett mange løsninger til ATI men ikke nVidia

Oooooog dette er i Sony kategorien ;)

Lenke til kommentar

Til TS:

Om det er Spaceworld merke på innsiden av coveret, ville jeg tatt det med meg og hørt. Om det har solgt deg en B-vare(utstillingsvare) så er de pliktig til å opplyse deg om dette. Ettersom merket er på innsiden av coveret, så kan du da bevise at du ikke har åpnet spillet, men at det var åpnet ved kjøp.

Det er verd et forsøk. Om ikke kan du sjekke pris på GameStop ved innbytte, eller selge på finn.no

Angående online-delen, så er den nye firmware'n til PS3 dårlig, jeg har stadig lag i CoD også, samt at PS3 krasjer stadig vekk, noe den ikke gjorde før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...