inb4shot Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Hei... Så kjøpte Brink 1 uke siden, den var åpnet når jeg fikk den, fikk heller ikke noe kvitering, og spillet sugde, så lurer på kan jeg gå til Spaceworld (det e der æ kjøpte det) og levere det tilbake? Lenke til kommentar
Kristopher90 Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 (endret) Nei. Uten kvittering og brutt forsegling så nei, butikken vil ikke ta imot det. Det er ganske obvious. Det er like mye ditt eget ansvar å sørge for at du får kvittering, spesielt når forseglingen er brutt. Btw; var spillet så dårlig`? Har vurdert å kjøpe det. Endret 22. mai 2011 av Kristopher90 Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Spillet er annerledes enn vanlige FPS, fortsett å spill, helst online, helst med venner. Prøv light body type når du får det og løp rundt og prøv å parkour'e, veldig gøy når du først får det til, mestrings følelsen er uvurderlig når du hopper fort opp steder fienden din ikke tenker over at du kommer og overrasker dem Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Selv så elsker jeg spillet, noe "litt" nytt i denne halvveis forskrudde spillverdenen. Lenke til kommentar
s_o_s Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Har problemer med svarte bokser når jeg skyter\eksplosjoner\diverse andre effekter som gjør det uspillbart. Har nyeste drivere, installert spillet om og om igjen. Aner ikke hvordan jeg skal fikse det Har forresten nVidia-kort skjermkort, har sett mange løsninger til ATI men ikke nVidia Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Tror du bør ta en tur innom GameStop om du har det travelt eller en nettauksjon om du kan vente litt. Lenke til kommentar
inb4shot Skrevet 22. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2011 Nei. Uten kvittering og brutt forsegling så nei, butikken vil ikke ta imot det. Det er ganske obvious. Det er like mye ditt eget ansvar å sørge for at du får kvittering, spesielt når forseglingen er brutt. Btw; var spillet så dårlig`? Har vurdert å kjøpe det. Hmm... ok men på innsiden av esken er det ett lite klistremerke som sier "spaceworld" og masse tall, hjelper ikke det engang? spiller som light bodytype, syns spillet var veldig dårlig, komme i maks level tar ikke lenge, og online er dårlig fordi nesten hele laget ditt er bots, vet ikke hvorfor de gjorde det sånn. (Det e også sykt lag) Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Du er inne på Freeplay, ikke sant? Velg også servere med lav ping Lenke til kommentar
inb4shot Skrevet 22. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2011 Du er inne på Freeplay, ikke sant? Velg også servere med lav ping Ja, og er på ps3 så kan ikke velge server ;p Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Merket ikke før nå at dette var på PS3 Lenke til kommentar
inb4shot Skrevet 22. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2011 Så det e ingen sjans for at jeg får tilbake pengene/bytter for ett annet spill? Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Merket ikke før nå at dette var på PS3 Ikke jeg heller Parkour systemet er så og si lagd for å spilles med mus, da analog stikker beveger seg altfor tregt in general når enkelt manøvre skal utføres im afraid. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Har problemer med svarte bokser når jeg skyter\eksplosjoner\diverse andre effekter som gjør det uspillbart. Har nyeste drivere, installert spillet om og om igjen. Aner ikke hvordan jeg skal fikse det Har forresten nVidia-kort skjermkort, har sett mange løsninger til ATI men ikke nVidia Oooooog dette er i Sony kategorien Lenke til kommentar
Kristopher90 Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Til TS: Om det er Spaceworld merke på innsiden av coveret, ville jeg tatt det med meg og hørt. Om det har solgt deg en B-vare(utstillingsvare) så er de pliktig til å opplyse deg om dette. Ettersom merket er på innsiden av coveret, så kan du da bevise at du ikke har åpnet spillet, men at det var åpnet ved kjøp. Det er verd et forsøk. Om ikke kan du sjekke pris på GameStop ved innbytte, eller selge på finn.no Angående online-delen, så er den nye firmware'n til PS3 dårlig, jeg har stadig lag i CoD også, samt at PS3 krasjer stadig vekk, noe den ikke gjorde før. Lenke til kommentar
inb4shot Skrevet 23. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2011 Fikk pengene tilbake, kjøpte KZ3, som jeg like mye bedre akkurat nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå