diamantkort Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Det er en hvit ramme rundt, det burde ikke være så vanskelig å få til.. Men åssen? I Photoshop cs5 Hahah, ok. Det er umulig å se her da :S. men det er hvertfall en tynn hvit ramme rundt hele Endret 21. mai 2011 av diamantkort Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Hvorfor skal vi gidde å svare når du gang på gang får ørten linker og tips for å lære å bruke programmet ? Svaret som tok meg 0,3 sek å finne på google er utvide størrelsen på canvas. Endret 21. mai 2011 av JoonGoii Lenke til kommentar
Zash Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Det skulle jeg klart i Paint på 2 min, ser virkelig ikke problemet... Lenke til kommentar
Ghazaa Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Hvorfor skal vi gidde å svare når du gang på gang får ørten linker og tips for å lære å bruke programmet ? Svaret som tok meg 0,3 sek å finne på google er utvide størrelsen på canvas. Fyren er jo et troll! Lenke til kommentar
MisterObvious Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Det første du må gjøre, er å apply'e bildet. Velg den øverste layeren din, trykk CTRL + ALT + SHIFT + E, dermed høyreklikke på layeren, for så å velge "Blending Options -> Stroke" og sette "position" til inside, og velge de andre innstillingene for rammen som du vil ha. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Hvorfor skal vi gidde å svare når du gang på gang får ørten linker og tips for å lære å bruke programmet ? Svaret som tok meg 0,3 sek å finne på google er utvide størrelsen på canvas. Fyren er jo et troll! Point taken ! Syns bildet mitt sier alt jeg ! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå