nag-sinn Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Den jeg har nå bråker som en støvsuger. Må ha ny og lurer på om noen vet hvilke vifte som også er stillegående som passer til min cpu. Vifta bør være fra komplett da jeg ikke vil betale like mye porto som prisen til vifta. Takk for alle svar. Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 28. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2003 Hmmmmm....her var det ikke mye hjelp å få nei.... Lenke til kommentar
Ygdrasil Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Ta en titt på http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp (microplex) sine sider, der kan du for 295 kr få bl.a. denne: MIST CPU-kjøler, "Black Silence" - Socket 478 hvis du har 4 hull rundt cpu-sokkelen kan du bruke denne og sette på en stillegående papst vifte: Alpha CPU-kjøler, u/vifte (PAL8942T) - Socket478 (P4) Dette skulle gi deg stillegående og god kjøling, ikke glem Artic silver III. Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Hei Jeg kan ikke skjønne at denne kjøleren bråker så utrolog mye? Jeg har en lik prosessor selv med original vifte, støynivået på viften er så lavt at det knapt er hørbart. Du finner blant annet ett sort utvalg av luftkjølere til prosessor på www.microplex.no www.netconnection.no og www.3dfxcool.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå