Gå til innhold

Minercraft Servercommands problemer!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har laget en server for meg og vennene mine og har det kjempegøy, men hver gang vi dør spawner vi et stykke unna og vi har togbane men skulle gjerne laga et warp. Der er problemet: /setwarp (navn) funker ikke. Kommer ikke no "warp set" eller lignende i chaten og det går ikke å warpe dit. Noen ideer? Det er en hamachi-server og vi er alle Op.

Det andre problemet er at jeg skal lage en diger kule av rød ull, men det går ikke ann å spawne noe som har med farge og variasjoner å gjøre. Jeg klarere fint spawne alle items uten de med ":" i seg. Rød ull er 35:15 og bonemeal er 351:15. Ingen av de funka...

Takk til alle bidrag! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er den jeg bruker. Dette er noyaktig hva jeg skriver: /give ImWithStupid95 35:15

Som svar får jeg "Unknown Item ID" eller no sånn...

Ummm...noobspørsmål, men hva er plugins? Hvis du mener sommods så bruker jeg modloader on Zans Minimap.

Lenke til kommentar

Du kan bruke runecraft plugin å lage dine egne warps/teleporters. Du kan gi deg hvit ull, altså 35 og røde blomster 38 å gjøre det på den måten, for jeg vet ærlig talt ikke hvordan du kan gi deg selv rød ull. Har problemer med dette selv, men google gir meg ikke noen svar på hvordan koden skal legges inn.

Lenke til kommentar

hvordan farger jeg den i såfall? JEg leste noe om det men han som skrev det formulerte seg veldig dårlig så skjønte ikke hva han mente jeg måtte gjøre... Dye har også ":" i seg.

intEnzor:for å gi deg selv no åpner du chat med T(in-game) så skriver du /give (Brukernavn) (Item ID) (Antall du vil ha)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...