AnnElin Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Kom i skade for å lime fast batterirommet og diverse knapper på kameraet mitt(blant annet den for å ta bilder med..) da jeg skulle prøve å lime fast noe løs gummi. Finnes det noen steder jeg kan få det fiksa? Noen som vet? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
kaian Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Hva slags kamer, hvor lenge er det siden det ble kjøpt nytt? Er det et kamera som det ikke er garanti på, og ikke spesielt verdifult, kan du jo forsøke med neglelakkfjerner uten olje (aceton). Lenke til kommentar
AnnElin Skrevet 21. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2011 Hva slags kamer, hvor lenge er det siden det ble kjøpt nytt? Er det et kamera som det ikke er garanti på, og ikke spesielt verdifult, kan du jo forsøke med neglelakkfjerner uten olje (aceton). Det er et Olympus SP-550UZ.. Garanti har jeg ikke peiling på, da jeg fikk det av min tante. Hat heller ikke noe peiling på når det ble kjøpt, men tviler litt på at det er innenfor en tid da det fremdeles er garanti på det.. Takk for svar, forresten! Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Er vel ikke akkurat at noen fare for at garanti har noe å si i dette tilfellet. Garanti og reklamasjon gjelder ved feil på produktet som feks produksjonsfeil, ikke ting brukeren har ødelagt. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Hvis produktet er verdifult og garantien gjelder, så kan du nulle garantien for ting den ville dekket, ved å begynne å fikse selv på ting du har ødelagt. Så det kan absolutt ha noe å si. @AnnElin: Kommer du noen vei? Lenke til kommentar
AnnElin Skrevet 23. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2011 Hvis produktet er verdifult og garantien gjelder, så kan du nulle garantien for ting den ville dekket, ved å begynne å fikse selv på ting du har ødelagt. Så det kan absolutt ha noe å si. @AnnElin: Kommer du noen vei? Ja, takk skal du ha! Skal prøve å ordne dette =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå