Sir_Wrathson Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Hei! I vinter da jeg var hjemme på juleferie, sprakk et rør i leiligheten jeg leier. Resultatet ble en oversvømt kjeller. Verken jeg eller huseier var hjemme på dette tidspunktet. Vi var begge bortreist, så ingen av oss oppdaget skaden. Noen besøkende oppdaget det da de var innom for å kontrollere. Det var ingen varme på i kjelleren - som er hans. Kun en ovn i min leilighet var på. Jeg vet ikke hvor på røret skaden skjedde, men badet mitt ble visst oversvømt. Jeg skrudde av denne ovnen, fordi jeg var redd for brannskader siden ovnen er gammel og har flere ganger luktet brent. - Jeg har ingen leiekontrakt eller depositum - Huset er gammelt, og det var skikkelig kaldt. - Ville skaden skjedd selv om jeg hadde hatt varme på? - Dårlig isolering - Ingen varme i kjelleren - Han var ikke hjemme Hvordan skal jeg forholde meg til saken om jeg får erstatningskrav? Endret 21. mai 2011 av Sir_Wrathson Lenke til kommentar
PerB Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Siden badet ditt ble oversvømt kan det tyde på at skaden har oppstått i dette rommet. Du hadde slått av varmen noe som i vinter garantert ville gi frostskader på rør. Du ligger dårlig an. Lenke til kommentar
Sir_Wrathson Skrevet 21. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2011 Men samme rørene går gjennom kjelleren - like under badet mitt, hvor jeg ikke er ansvarlig for å ha på varme (det var ingen varme på her heller)... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå