Gå til innhold

Har flere opplevd kræsj etter firmwareoppdateringen (3.61)?

Anbefalte innlegg

Jeg hadde nettopp min første PS3 kræsj noensinne og den kom rett etter at jeg oppdaterte firmwaren til 3.61.

Har lest rundt på andre forum at det er problemer med denne versjonen.

Er det flere som har merket en forskjell etter at de oppdaterte firmwaren?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har opplev at ps3 min har kræsja jeg å etter FW'n 3.61.Jeg skulle inn i gt5 for og se om jeg kunne prøve ut seeasonal eventsa,men så tenkte jeg og sjekke ut om det kom noen nyere biler,men når jeg klikka på en bil så loada den ikke,så trykke jeg back og så hengte ps3'n seg med gt5 i.Jeg måtte da kjøre en resett på min ps3 ved og holde inne power 5sec ellerno.prøvde det samma igjen og det samme skjedde.

Lenke til kommentar

dette er første gang jeg opplever ekstrem lag på ps3 og det er etter FW3.61.sitter og spiller NFS:shift1 og merker at lyden hakker,prøver dermed og kjøre og ser hele spillet går i 1-2fps.Jeg kan til og med telle hundreds sekundene,eks:81,82,83.faen ta sony for den oppdateringa,best de fikser dette kjapt.

Lenke til kommentar

Min har kræsja ofte når den mister kontakt med serveren, men den kommer alltid tilbake av seg selv... siste gangen brukte den bare 4 timer å komme forbi loadingen rolleyes.gif Husker ikke hvilket spill det var, men jeg har merka at det har gått litt sakte i flere spill.

Lenke til kommentar

Vel, grinerne fikk Sony til å forlenge timeouten mot psn, så nå er det tilbake til normalt igjen. Alle lag-switchere og hackere feirer.

Så vil jeg bare si: tusen takk til alle som ringte eller skrev for å klage til Sony.

Og tusen takk til Sony for at de ikke klarer å håndtere noe som helst profesjonelt.

Single-player for meg heretter, tror jeg..

Lenke til kommentar

Min PS3 ble veldig treig, så jeg måtte formatere den..

What? Jaha, en var ny.

Hele menyen brukte lang tid på å laste. Hvis jeg skulle se hele vennelisten min, så måtte jeg vente rundt 2-3min...

Noe av dette skjedde før oppdateringen, men den ble mye treigere etter.

Lenke til kommentar

Sitter med en gammel 40gb versjon av konsollen. Har ikke fått prøvd å spilt noe før i dag siden den siste oppdateringen. Sliter med å logge på PSN (treigt eller klarer det ikke i det hele tatt). Har bare prøvd å spille Mortal Kombat ennå. Der var alt av loading grusomt treigt, både online og offline features. Sånn var det ikke før.

EDIT: Forresten så krasja spillet også i start menyen når jeg spilte for 15minutter siden. Måtte restarte maskinen.

Endret av NrNine
Lenke til kommentar

Sitter med en gammel 40gb versjon av konsollen. Har ikke fått prøvd å spilt noe før i dag siden den siste oppdateringen. Sliter med å logge på PSN (treigt eller klarer det ikke i det hele tatt). Har bare prøvd å spille Mortal Kombat ennå. Der var alt av loading grusomt treigt, både online og offline features. Sånn var det ikke før.

EDIT: Forresten så krasja spillet også i start menyen når jeg spilte for 15minutter siden. Måtte restarte maskinen.

Er lignende ting jeg opplever, som jeg har nevnt tidligere, virker som om spill kræsjer når de ikke får svar fra serveren. Vanligvis skjønner PS3en at man ikke har internett, PSN er nede eller lignende og gir beskjeden videre til spillet, men nå virker det som om den venter på svar og når den ikke får svar blir det mye venting. Har aldri opplevd at den har kræsja helt, men den reagerer ikke alltid på kontrollen på en god stund, men spillet kommer alltid tilbake (antar det skjer når den får kontakt med PSN igjen). Kom på nå at jeg bør prøve å dra ut nettverkskabelen når dette skjer, får prøve det neste gang det skjer. MEN, PSN har blitt mye mer stabil de siste dagene her så jeg opplever ikke så mange problemer nå lengre.

Opplever dette i GT5, COD4 og Fight Night 4 (dette spillet har forsåvidt alltid vært litt småtreigt).

Jeg har en 80GB.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...