LMH1 Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Hei, har flere her problemer å koble på steam fortiden? Verken: store.steampowered.com Steam.exe funger å bruke hos meg. Får bare "Steam har problemer med å koble til steam-serverne. Velger "Prøv på nytt" så går det 4-5 minutter til jeg får den feilmeldingen igjen? Så jeg lurer på om flere har problemer? Har ikke fått noe epost som kan tyde på steam er usatt for hackingangrep, og syns det også er rart steam er eneste jeg fikk problemer med siden kl 21 i går kveld? Kjedelig med ikke mulighet å spille eller logge meg på når ca 80% av spillene mine er steam spill. Endret 21. mai 2011 av LMH1 Lenke til kommentar
DonalD_ Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Akkurat det samme har skjedd meg, utrolig irriterende Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 21. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Dette er rart, hvis noen kommer på mens andre ikke? Da må de være internettlevrandøren som har sperret noe eller? Noen som vet hvordan man kjører steam spill uten å logge på? Siden jeg får "Steam må kjøres for spillet kan brukes" feilmelding. Selv om jeg har steam vinduet oppe uten å logget inn. Det må jo finnes måter? Endret 21. mai 2011 av LMH1 Lenke til kommentar
DonalD_ Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Trukke det gitt Av nysjerrighet, kommer ud inn på www.imdb.com? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 21. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Nei, får heller ikke pinget www.imdb.com kjører disse på samme port? Jeg tror det finnes "Hacking" måter å "disable" kontrollen DRM, men kanskje ikke helt lovlig? Blir bare for sikkerhetskyld, steam bruker vel ikke samme port som piratebay eller andre piratnettverk? Hvis det er tilfelle kan det være ny opphavslov trer i kraft og internettlevrandørene sperrer dette? Ellers forstår jeg ikke hvorfor steam ikke virker hos oss? Er det flere som bor i oslo/akershus som har problemer? Kanskje problemet er bare enkelte steder i landet? Endret 21. mai 2011 av LMH1 Lenke til kommentar
DonalD_ Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Jeg bor i Akershus, men flere venner av meg som bor her som kommer fint inn, så tror ikke det har noe med hvor du bor. Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Jeg fikk plutselig beskjed om at jeg ikke hadde brukt Steam-kontoen på denne PCn før, noe som bare er tull, og måtte gjennom noe kode-greier for å komme inn Lenke til kommentar
DonalD_ Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) ENDELIG! kom inn x) Kom også inn på imdb og steampowered nå, dette var rart :S Endret 21. mai 2011 av DonalD_ Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 21. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2011 Nå kommer jeg også inn. Hva gikk galt? Håper ikke dette skjer igjen på en veldig lang stund. Lenke til kommentar
kretuk Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Jeg fikk plutselig beskjed om at jeg ikke hadde brukt Steam-kontoen på denne PCn før, noe som bare er tull, og måtte gjennom noe kode-greier for å komme inn Jeg har aldri fått den koden, så nå er vel egentlig Accounten min fortapt! Når jeg prøver support, har de plutselig ikke hørt om hverken epost-adressen eller steam-brukernavnet mitt, så kommer ikke veldig langt. Om noen har et tips til hvordan jeg kan få rettet på dette, mottas det meg en stor TAKK! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå