Gå til innhold

[Løst] Problemer å koble på steam

Anbefalte innlegg

Hei, har flere her problemer å koble på steam fortiden?

Verken:

store.steampowered.com

Steam.exe funger å bruke hos meg.

Får bare "Steam har problemer med å koble til steam-serverne.

Velger "Prøv på nytt" så går det 4-5 minutter til jeg får den feilmeldingen igjen?

Så jeg lurer på om flere har problemer? Har ikke fått noe epost som kan tyde på steam er usatt for hackingangrep, og syns det også er rart steam er eneste jeg fikk problemer med siden kl 21 i går kveld?

Kjedelig med ikke mulighet å spille eller logge meg på når ca 80% av spillene mine er steam spill.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er rart, hvis noen kommer på mens andre ikke?

Da må de være internettlevrandøren som har sperret noe eller?

Noen som vet hvordan man kjører steam spill uten å logge på?

Siden jeg får "Steam må kjøres for spillet kan brukes" feilmelding.

Selv om jeg har steam vinduet oppe uten å logget inn.

Det må jo finnes måter?

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Nei, får heller ikke pinget www.imdb.com

kjører disse på samme port?

Jeg tror det finnes "Hacking" måter å "disable" kontrollen DRM, men kanskje ikke helt lovlig?

Blir bare for sikkerhetskyld, steam bruker vel ikke samme port som piratebay eller andre piratnettverk? Hvis det er tilfelle kan det være ny opphavslov trer i kraft og internettlevrandørene sperrer dette? Ellers forstår jeg ikke hvorfor steam ikke virker hos oss?

Er det flere som bor i oslo/akershus som har problemer? Kanskje problemet er bare enkelte steder i landet?

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Jeg fikk plutselig beskjed om at jeg ikke hadde brukt Steam-kontoen på denne PCn før, noe som bare er tull, og måtte gjennom noe kode-greier for å komme inn :hmm:

Jeg har aldri fått den koden, så nå er vel egentlig Accounten min fortapt! Når jeg prøver support, har de plutselig ikke hørt om hverken epost-adressen eller steam-brukernavnet mitt, så kommer ikke veldig langt.

Om noen har et tips til hvordan jeg kan få rettet på dette, mottas det meg en stor TAKK! :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...