tarantell Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 hei. Jeg har en bærbar og en stasjoær datamaskin. Jeg har gjerne lyst til å få tak et program eller noe som helst som kan gjøre at jeg kan komunisere, altså slik at jeg kan sende dokumenter, filer, osv. til den andre dataen slik at jeg motta filene jeg sender med den ene til den andre GJENNOM ISDN-PLUGG. Jeg vet det går ann, men jeg er ikke så flink til å forklare utenom fingrene. jeg håper noen kan hjelpe meg med det Lenke til kommentar
agvg Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 hei. Jeg har en bærbar og en stasjoær datamaskin. Jeg har gjerne lyst til å få tak et program eller noe som helst som kan gjøre at jeg kan komunisere, altså slik at jeg kan sende dokumenter, filer, osv. til den andre dataen slik at jeg motta filene jeg sender med den ene til den andre GJENNOM ISDN-PLUGG. Jeg vet det går ann, men jeg er ikke så flink til å forklare utenom fingrene. jeg håper noen kan hjelpe meg med det Da må begge maskiner være på nett og du sender via internett, det finnes ingen måte og koble de direkte sammen på. Lenke til kommentar
Graphic LiFE Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Tror kanskje du mener en nettverks kabel for å linke to maskiner sammen.. disse kan ligne på hværandre, men er ganske ulik.. Oppsøk din lokale datasjappe og spør Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 hei. Jeg har en bærbar og en stasjoær datamaskin. Jeg har gjerne lyst til å få tak et program eller noe som helst som kan gjøre at jeg kan komunisere, altså slik at jeg kan sende dokumenter, filer, osv. til den andre dataen slik at jeg motta filene jeg sender med den ene til den andre GJENNOM ISDN-PLUGG. Jeg vet det går ann, men jeg er ikke så flink til å forklare utenom fingrene. jeg håper noen kan hjelpe meg med det Clas Ohlson har usb-usb kabel som du kan bruke som nettverkslink mellom de to maskinene, forutsatt at du har usb på begge. USB1.1 er ganske tregt på dette punktet. Tviler vel på at det er usb2.0 på hvertfall den bærbare maskinen... DrE Lenke til kommentar
hellandes Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Trenger du bruke en isdn-plugg? Du har altså: 1:Nettverkskort i begge 2 maskiner ? 2.Eller 1 maskin med nettverk og 1 uten men med isdn kort ? Lenke til kommentar
tarantell Skrevet 28. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2003 ..... 1:Nettverkskort i begge 2 maskiner ? 2.Eller 1 maskin med nettverk og 1 uten men med isdn kort ? ja, begge har nettverkskort Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Da trenger du en krysset CAT5 nettverkskabel med RJ45 han-kontakt i begge ender. Altså; en krysset CAT5 nettverkskabel med RJ45 plugg Tror de fleste elektrobutikker/telebutikker/parabolbutikker skal ha sånnt inne. Biltema og clas ohlson er andre plasser. Misforsto litt i begynnelsen, så glem min tidligere "usb-post". DrErling Lenke til kommentar
tarantell Skrevet 28. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2003 takker veldig mye for det svare DRerling!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå