Loddo Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Hvorfor så mye på saldoen? :o Fordi jeg er litt bortskjemt av min mormor som kommer med kontantkort hver uke på 150 kr, og så har jeg 200kr hver måned. Mitt forbruk er mindre enn det hver måned, så da blir det litt til overs Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Anbefaler dere å laste ned Warhammer Space Marines demo! Her er linken til hva dere må gjør for å få tilgang http://emgn.com/3540/warhammer-40000-space-marine-pc-demo-now-available/ Jeg digga rett og slett demoen, supervoldeligt, flott flyt i kampene, 60 FPS konstant og 1080p så spillet blir garantert skaffet når det kommer! Endret 23. august 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Fantastisk god demo, spillet flyter veldig bra, og i motsetning til andre spill så føles det virkelig som du treffer noe når du slenger chainsawen rundt Garantert kjøp dette Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Prøvde òg demoen i dag, og wow. Space Marine gjekk frå "vil ha" til toppen av hypelista mi i løpet av eit kvarter. Det fløyt utrolig godt, PC-kontrollane kjentes naturlege, og ein kunne nærast kjenne tyngda i slaga. Relic tek som vanleg WH40k på kornet med over-the-top pompøsitet, brutalitet og meme-genererande dialog. Vonar så mykje folk som mogleg kastar seg på multiplayeren òg, eg trur den har stort potensiale. Kanskje THQ omsider har skapt den ultrafranchisen - sin CoD, Halo eller FIFA - dei treng; dei hadde fortjent det. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 Helt klart de fortjener det. Og Relic skal ha masse credit fra meg for å ha laget flere storgode RTS spill og strategispill gjennom tidene! Jeg har snart passert 136 timer på Dawn Of War 2 for å ta et flott eksempel på et spill jeg har brukt mye tid på Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Digg "feel" i demoen. Merker jeg trenger å komme litt mer inn i kontrollene og "logikken" i spillet før ting går helt smertefritt. Litt redd for at fullversjonen kan bli ensformig i lengden, men kan vel ikke akkurat trekke noen konklusjoner rundt det basert på en kort demo. Og så har jo spillet også multiplayer. Så et par previews av den delen hvor det kom fram at en av klassene (den med jetpack) var helt OP, men at spillet var så morsomt at det knapt gjorde noe. Endret 23. august 2011 av Riboflavin' Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Om jump packs er like effektive mot spelarar som mot dei generiske fienda, så vert det nok litt overpowered, ja. Vonar at Relic gidd å balansere litt etter kvart. Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Likte også denne demoen av Space Marine Veldig spillbart og heseblesende. Absolutt et spill jeg kan vurdere, men venter til det faller i pris. Håper ikke spillet blir trukket i karakter fordi det er "for likt" Gears-spillene, det blir bare for barnslig! 1 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Reint mekanisk er det jo ikkje likt i det heile, så det måtte å så fall vere av nokon som ikkje veit at WH40k er 20 år eldre enn gears. Lenke til kommentar
magnifier Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 (endret) Håper ikke spillet blir trukket i karakter fordi det er "for likt" Gears-spillene, det blir bare for barnslig! Jeg ser ikke helt likheten, må også nevnes at Warhammer-universet er 20 år eldre enn Gears of War. *EDIT: La merke til at fyren over meg sa akkurat det samme :/ Endret 25. august 2011 av magnifier Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 26. august 2011 Forfatter Del Skrevet 26. august 2011 Performance Analysis på Deus Ex Human Revolution Når et GTX 570 kan dra spillet i 1080p, Highest Detail, DX11, 16xAA, af og få over 60 FPS er ganske digg!! Da vet jeg er safe da jeg har GTX 580 Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Det er sweet at min billig pc fra 08 kjører Deus EX! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Performance Analysis på Deus Ex Human Revolution Når et GTX 570 kan dra spillet i 1080p, Highest Detail, DX11, 16xAA, af og få over 60 FPS er ganske digg!! Da vet jeg er safe da jeg har GTX 580 Men da igjen så er spillet langt ifra noen grafikk bombe da... Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 26. august 2011 Forfatter Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Jo faktisk. Detaljert og imponerende atmosfære. Flotte effekter, flotte detaljerte karakterer osv. For meg så ser det konge ut! Endret 26. august 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Auda dette kan ikke være bra: http://www.dsogaming.com/news/dead-island-pc-developer-build-released-on-steam-instead-of-the-final-version/ "Okay guys, this is a major screw up. Although PC gamers all over the world have been looking forward to the release of Dead Island, it looks like Techland and Deep Silver have made a major mistake with the game’s Steam version. If you had tried the Steam version of Dead Island, you would most probably have encountered a number of bugs and issues. For example, players could no-clip by pressing a certain key. Well, that’s because the version that was released was not the final one but a developer’s build" Godt jeg styrte unna dette spillet! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Står på kjøpelista, men sidan det er Techland, så har det alltid vore planen å vente nokre månader. Men Space Marine på fredag! Endret 6. september 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Må kanskje få bestilt Space Marine nå ja, må slutte med denne utsettingen hele tiden, likte jo demoen så godt Edit: 800 Innlegg wuhu! Endret 6. september 2011 av Konkulf Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Her er kravene til Rage: Minimum: ◦OS: Win XP SP3, Vista, Win 7 ◦Processor: Intel Core 2 Duo or Equivalent AMD ◦Memory: 2GB ◦Hard Disk Space: 25GB ◦Video Card: GeForce 8800, Radeon HD 4200 Recommended: ◦OS: Win XP SP3, Vista, Win 7 ◦Processor: Intel Core 2 Quad or Equivalent AMD ◦Memory: 4GB ◦Hard Disk Space: 25GB ◦Video Card: GeForce 9800 GTX, ATI Radeon HD 5550 Bevis her Dette spillet ser ut som enhvermanns kan kjøre knirkefritt! Men dessuten gleder jeg mest til Rage på FPS fronten, BF3 på andreplass. Endret 6. september 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Da har jeg fått tallet på antall PC spill jeg har kjøpt siden jeg fikk pcen i april 2011. Det er godt over 100 PC-spill som jeg har kjøpt Men ikke spilt halvparten av dem hehe... Henger etter her også. Kravene til Batman Arkham City: http://www.geforce.com/News/articles/batman-arkham-city-system-requirements-revealed "Based on preliminary testing we’ve determined that a GeForce GTX 460 or GeForce GTX 560 will allow you to play Arkham City comfortably at 1920x1080 with PhysX enabled, as shown in the aforementioned video; a GeForce GTX 570 allows you to enable additional DirectX 11 effects, as shown in our screenshot; and a GeForce GTX 580 allows you view all of the eye-candy in stereoscopic 3D Vision for the ultimate Batman: Arkham City experience." Ser ut som jeg skal få en hyggelig tid med Batman Arkham City i Full 3D Glory! Endret 22. oktober 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå