Bruker-104685 Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) PC kaféen Mest populære spill, her finner du hjelp og info om dine favoritter Battlefield StarCraft World Of Warcraft Minecraft Counter-Strike Age Of Conan Call Of Duty og Modern Warfare Siden det er laget konsollkafeen i felles delen i konsolldelen, så tenkte jeg å lage tråd der vi kan diskutere om PC, med hardware, pcdeler, spill osv. Her kan vi snakke om alt innen pc å gjøre. Finne hjelp til diverse spill, diskutere hardware, diskutere kommende spill. Hjelp til kjøp og salg av PC Skal også sette opp tråder inn her så vi får samle opp hvilke spill du vil snakke om. En samleside for mer informasjon og diskusjoner angående PC. Trenger du noen å spille med, fortvil ikke, her kan du finne dine slagkammerater som er klar til kamp. Her finner du dine kampklare venner Spille sammen PC Steam- samlegruppe for Steam brukere Regler for tråden: 1: Ikke noe snakk om fanboys 2: Trolling finner jeg ikke i 3: Hold diskusjoner saklig 4: Viss du merker noe spesielt, gi beskjed 5: Foruten om disse reglene så er det fritt fram med det du har på hjerte angående PC Da er det bare snakke fritt om pc Til min store overraskelse så fikk jeg Dirt 3 av Elkjøp idag, Nordic Edition til 299kr. Da starter jeg opp med å si Dirt 3 kjøres helt fantastisk på min pc. 1080p, 60FPS, V-Sync on, og alt som man kan stille på det høyeste. Imponerende kjørefølese ute i naturen som i Finland, Norge! Å så har vi The Witcher 2 Assassins Of Kings som har lamslått meg med tanke på grafikken og atmosfæren! For å si det slikt, har ikke angret et sekund på jeg skaffet PCen Endret 22. mars 2012 av iToMaN 7 Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Bestilte Europa Universalis 3 Chronicles fra amazon i går, er EU3 med alle 5 ekspansjonene, så nå gleder jeg meg til å erobre verden Har spilt det en del i multiplayer med min fetter, så blir digg å kunne oppgradere med de to siste ekspansjonene! Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Bra tiltak dette her. Etter å ha vært en konsollgamer i alle mine år, har jeg nå kjøpt meg en kraftig PC til 11k. Dette for hovedsaklig å kjøre multiplattform-spill i 1080p og rundt 60 FPS. Dette gjør jeg i spill som Bulletstorm, Batman Arkham Asylum og GTA IV for å nevne noen. Og forskjellene er virkelig store, har innsett at jeg har vært negativ til PC gaming uten grunn. Har alltid ment at det er for dyrt å kjøpe PC og at det ikke er verdt det for å få "litt" bedre grafikk enn konsollene. Men grafikkforskjellene er virkelig merkbare Nå venter jeg på The Witcher 2, som virkelig ser FANTASTISK UT både grafikkmessig og ut ifra et gameplay perspektiv. Kanskje det største RPG-spillet i år. Ikke mange spill jeg gleder meg til å spille lengre, men dette er et av unntakene. Må det komme snart! 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 En tråd som dette har vært dypt savnet, så godt tiltak. Koser meg med The Witcher 2 for tiden. Det er virkelig slik et RPG skal være. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 (endret) Meg og lillebroren min på 11 sitter å spiller minecraft Kjempegøy spill, etterhvert skal eg kanskje også skaffe meg terraria. Pcen min kostet 9000 akkurat tror eg. Kanskje litt mindre.. Endret 22. mai 2011 av Gabbe Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Har egentlig aldri skjønt hvorfor det aldri har vært en pc versjon av en Kafé tråd. Sitter for tiden å koser meg med Terraria, har endelig fått "minecraft" gnisten tilbake Kjøpte min stasjonære PC brukt for 4000 et pår år tilbake. Han jeg kjøpte den av bygger high end pc'er som hobby, så den kostet ca 15-20 tusen 1-2 år før tilsammen, heldig med den, og den kjører som en klokke fortsatt! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Veldig fint tiltak, dette. PC-en min kostet 10-12 store lapper i sin tid, men jeg planlegger en oppussing med Sandy Bridge og et 580 eller 590-kort over sommeren. Huhei. Hva bruker folk de dyre PC-ene sine på i skrivende stund? Med full forståelse for at mange gode titler ikke krever en monster-PC. Selv har jeg en liten pause fra BC2 for å spille Section 8: Prejudice, min seneste FPS-kjærlighetsaffære. Ikke banebrytende visuelt (UE3), men strålende gameplay. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Den kosta 10k. Føler for å enten kjøpe The witcher 2 eller Brink, men regner med at det blir begge etter eksamen. Også; mine innlegg Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Tenkte jeg skulle være informativ og spre informasjon om noen kommende indie-PC-eksklusiver: Age of Decadence - Klassisk CRPG satt i en postapokalyptisk, romersk-inspirert verden, bygget over samme lest som Fallout, Arcanum og andre klassikere. Dead State - taktisk RPG kombinert med et fokus på dag-til-dag overlevelse i kjølvannet av en zombieapokalypse? Ja takk. Xenonauts - Alle som blir litt blanke i øynene når man sier X-COM, burde falle om av lykke her. Dette et en egen, ny IP, men kjernen i det som gjør X-COM til verdens beste spill er gjenskapt i moderne former, med dyktighet og kjærlighet. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 22. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2011 Veldig fint tiltak, dette. PC-en min kostet 10-12 store lapper i sin tid, men jeg planlegger en oppussing med Sandy Bridge og et 580 eller 590-kort over sommeren. Huhei. Hva bruker folk de dyre PC-ene sine på i skrivende stund? Med full forståelse for at mange gode titler ikke krever en monster-PC. Selv har jeg en liten pause fra BC2 for å spille Section 8: Prejudice, min seneste FPS-kjærlighetsaffære. Ikke banebrytende visuelt (UE3), men strålende gameplay. Jeg bruker den til The Witcher 2, som forøvrig er det flotteste RPG spillet jeg har sett sammen med Elder Scrolls IV Oblivion, Dirt 3, dette krever faktisk ganske sterk pc igrunn, Dawn Of War II, Crysis, Crysis Warhead (ja disse krever sterk pc) og noen fler. Har også den som mediasenter for musikk og surfing på nett, koblet opp mot 46" min! 1 Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Grunnen til at eg kjøpte en "dyr" PC er egentlig for prestisjen, nå to år etterpå får eg fremdeles "skryt" for en "kul PC" I tilleg så trenger eg maskinen, og eg starter opp 10 ganger raskere enn mine venner Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Herlig tråd. Men min PC kostet over 20k... (20+ som nytt alternativ på pollen?) Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Herlig tråd. Men min PC kostet over 20k... (20+ som nytt alternativ på pollen?) What? Post specs plz o.O Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Herlig tråd. Men min PC kostet over 20k... (20+ som nytt alternativ på pollen?) Tells apple maskiner? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 23. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2011 (endret) Herlig tråd. Men min PC kostet over 20k... (20+ som nytt alternativ på pollen?) Kan godt legge til den nå, men er det Apple pc det er snakk om? De er overpriset og er ikke like kraftig som en selvbygd pc til 12000kr . Men for all del jeg legger til nytt valg i avstemmingen Selv min kostet 19640kr, men så ville jeg ha en Uber maskin som skal dra det meste enkelt, derfor måtte en slik sum komme fram i lyset. Endret 23. mai 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Ok ,etter å gått i sømmene på PC'n så kostet den ikke mer enn litt over 19000. Kjøpte med høytalere og tastatur i samme slengen. Og ettersom jeg er lat, så bare kopierer jeg over lista mi jeg Ahead Nero 9 Essentials OEM CyberLink DVD Suite 7, 6Channel, OEM CD SteelSeries QcK, Musematte i Tøy Støtsikker PC-eske STOR Cooler Master HAF X Big Tower Sort Corsair HX 1000W PSU Intel Core? i7 Hexa Processor i7-970 ASUS Rampage III Extreme, Socket-1366 Corsair H50 Hydro Series CPU Kjøler Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 12GB CL9 Gainward GeForce GTX 580 3072MB PhysX Lite-On Blu-Ray Reader IHOS104-37 Corsair SSD Force Series 2,5" 60GB Seagate Barracuda® 7200.12 1TB Seagate Barracuda® 7200.12 1TB Logitech Gaming Keyboard G510 Creative Inspire T6160 En smule overkill? Jada - men dæger'n hvor morsomt å ha noe sånn for første gang i sitt liv! 1 Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Fått igjen på skatten? Oh yes, utrolig deilig å sette sammen sin første monster pc Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Ny driver for Nvidia kort er lagt ut for nedlasting Her finner du den driveren så passer ditt skjermkort osv Merka faktisk litt bedre performance i samtlige spill , har nok av performance fra før av, men det er jo bedre en ingenting! Må si jeg gleder meg å spille Duke Nukem Forever på PC, kommer nok til å ta helt av der Endret 1. juni 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Hva bruker folk de dyre PC-ene sine på i skrivende stund? Med full forståelse for at mange gode titler ikke krever en monster-PC. Selv har jeg en liten pause fra BC2 for å spille Section 8: Prejudice, min seneste FPS-kjærlighetsaffære. Ikke banebrytende visuelt (UE3), men strålende gameplay. Strøken tråd: "MINE INNLEGG" Slengte akkurat ved Section 8: Prejudice sammen med Duke pre-orderen min. Bruker pcn ellers til noe bilspill og bc2. Tok et rask resume på hvor mye pc'n(med utstyr) den har kostet utfra kjøpspris og det havnet på ca 29K.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå