Johnny2000 Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Tipper jeg ikke er den eneste som går å venter på mere info om dette kortet. Men i min iver etter å finne mere info kom jeg over dette bildet Er dette Crosshair V? Bildekvaliteten er jo noe dårlig men klarer iallefall å lese Crosshair og Formula på kortet. Det ligner jo veldig på Sabertoothen men litt annet oppsett på PCi/PCI-e plasseringene og en og annen chip som er plassert litt annerledes. Dessuten er det jo blitt skrevet at kortet kommer med et sånn kvasilydkort som jeg tror et av rampage-kortene ble levert med. Men på bildet så er det jo lydutgang på I/O panelet. Endret 21. mai 2011 av Johnny2000 Lenke til kommentar
BAT Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Info finnes det litt av allerede, det er bilder som er vanskelig å finne. Det står litt her om flere kort fra Asus til AM3+. Lenke til kommentar
Johnny2000 Skrevet 21. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2011 He he - joda, jeg har funnet den oversikten. Med info så mente jeg vel egentlig bilder Lenke til kommentar
Outcasted Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Da ikke for å rippe opp i gamle tråder (haha 21. mai), men her er altså video fra ASUS sin youtube kanal som klart og tydelig forteller meg (brukeren) at brette er ute til salgs nå. Om ikke i Norge ennå, så spiller det ingen rolle. Deilig, digg, heftig, fett og det som bedre er. Edit: Det gikk ikke å embedde videoer på hw forumet... o.O Endret 22. juni 2011 av Outcasted Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Edit: Det gikk ikke å embedde videoer på hw forumet... o.O Embedding skjer automatisk om du bare limer inn den vanlige youtubelinken Lenke til kommentar
Outcasted Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) I failed.. Der seee! Endret 22. juni 2011 av Outcasted Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå