PoleCat Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Hei. MULIG denne er feilposta, men fant ikke noe annet passende sted. Jeg spiller FIFA2003 over nettet. I begynnelsen gikk dette veldig "hakkete", før jeg fant en løsning ved å sette VSYNC til triple-buffered og legge til en linje som heter "render_every_ai_frame". Etter dette går spillet silkeglatt, som en drøm. Jeg er alene på en sentral med en 2048/256 ADSL-linje, så dette skulle ikke være noe problem. MEN; Når jeg spiller over nettet, mot andre, er det som om knappene reagerer 0,5-1sek for sent. Dette var ikke et problem før jeg endret disse instillingene. Da er mitt spørsmål; Er det rett og slett tiden det tar for å sende tastetrykkene fra meg til han som tar så lenge? Virker lissom litt rart... Vet ikke hvordan dette funker. Når jeg spiller 1 player henger tastene med slik de skal. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Det har vel litt med hvem du spiller mot antar jeg. Alså, om han bor i Norge eller Brasil. Nå vet jeg ikke om man joiner servere på det spillet eller setter opp selv, men prøv å spill med noen som bor i Norge eventuelt en server som ligger i Europa iallefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå