eik Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Selv om jeg har stoppet FB-appen så starter den tydeligvis av seg selv innimellom, som gjør at jeg ustanselig får varsel om nye beskjeder på facebook - samtidig som jeg sitter på pcen og svarer på de.. Noen forslag på å løse denne saken? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 I facebook-appen, gå inn på settings og slå av notifications. Lenke til kommentar
eik Skrevet 21. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2011 I facebook-appen, gå inn på settings og slå av notifications. Da må jeg jo slå det av og på for hver gang jeg går ut.. Men når jeg tenker meg om, er det kanskje vanskelig å løse dette på noe annet vis Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Livet er hardt.. Men du kan jo bare la de komme inn på telefonen, og cleare når du er ferdig med å sitte på PCen.. Selv har jeg slått av en del notifications på mobilen, mens jeg fortsatt har på de jeg synes er ok å ha på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå