OJ Doe Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Hvordan straff ville man fått for væpnet ran? I verste fall døden. Politiet rykker ut med våpen på slike oppdrag. Heldigvis er TS en syk jævel, som ikke tar med en pistol når han raner en bank. Det er en del AG3 i omløp, får man tak en spesialutgave, som AG3-F1 eller F2, med innskyvbar kolbe er man godt i gang. Så har man selvsagt med lysgranater og konvensjonelle splintgrantater. Trikset er å virkelig være spinnvill. Skyte noen uskyldige på vei inn, og få pengene i en helvetes fart og komme seg ut. 2 Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Hvordan straff ville man fått for væpnet ran? I verste fall døden. Politiet rykker ut med våpen på slike oppdrag. Heldigvis er TS en syk jævel, som ikke tar med en pistol når han raner en bank. Det er en del AG3 i omløp, får man tak en spesialutgave, som AG3-F1 eller F2, med innskyvbar kolbe er man godt i gang. Så har man selvsagt med lysgranater og konvensjonelle splintgrantater. Trikset er å virkelig være spinnvill. Skyte noen uskyldige på vei inn, og få pengene i en helvetes fart og komme seg ut. Om det er planen din er du definitivt mer gal... 5 Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Start med å lure kvinnfolk fra Øst-Europa og Thailand til Norge i håp om et bedre liv, så snart de kommer til landet tvinger du dem til å selge seg, få dem til og jobbe 15-timers dager. Evt. kan du kjøpe deg ei billig leilighet i Oslo sentrum og leie den ut til horekunder. Endret 21. mai 2011 av Cpt 3 Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 3 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Kjøp øl til ungdommer som ikke har fyllt 18 år ennå. Du kan få bot, og dessuten prikk på rullebladet, har jeg hørt. 5 Lenke til kommentar
Hepolite Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Kjøp øl til ungdommer som ikke har fyllt 18 år ennå. Du kan få bot, og dessuten prikk på rullebladet, har jeg hørt. Eller han kan kjøpe skraplodd! Vet ikke om du får bot og prikk, men det er 18 års aldersgrense! 1 Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Har forumet noen regler for å legge ut tråder som denne? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Det er ulovlig å oppfordre til lovbrudd. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 (endret) Hvis du må hente inspirasjon på dette forumet for å finne ut nøyaktig HVORDAN kriminalitet så synes jeg oppriktig synd på deg. Jeg skulle ønske du kunne brukt ditt oppegående sinn til noe ærlig og redelig. Endret 22. mai 2011 av Sinnsyk asylaspirant Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Voldskriminalitet er den beste type krim. Særlig da utpressing, traficking og morgengretten på 11 trikken (kødder). Men ja, utpressing og torpedovirksomhet er ettertraktet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Hvordan kommer man seg inn i torpedobransjen, hvis man ikke er kjent i det miljøet liksom? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Hvordan kommer man seg inn i torpedobransjen, hvis man ikke er kjent i det miljøet liksom? Det er lett. Bare stikk til nærmeste Hells Angels-klubb, og si at du vil hjelpe dem med pengeinnkreving. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Mistenker at det ikke er SÅ lett... Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Hvordan kommer man seg inn i torpedobransjen, hvis man ikke er kjent i det miljøet liksom? Det er lett. Bare stikk til nærmeste Hells Angels-klubb, og si at du vil hjelpe dem med pengeinnkreving. Haha, skal love deg du blir kastet med hodet først. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Dersom jeg var TS ville jeg satset på å male meg svart, lært meg somalisk og søkt asyl i norge. Da ville han kassert inn masse sosialstøtte samtidig som han går i jobb som den vanlige seg selv. Dersom planen sulle feile (liksom, den er skuddsikker) kan han bli pirat i i Adenbukten. 8 Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Kle deg ut som en fin kvinne. Skaff deg jobb på et fint hotell og anklag rike gjester for å ha gjort diverse ting med deg. 7 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Bli data hacker. Du mener vel cracker? 1 Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Nei hacker, mye mer gøy å "hakke" istykker pcer hos elkjøp/expert/politiet osv : ) (Media refererer til crackere, med ordet hackere. Jeg vet at hacker originalt er en programvare utvikler. Så ja, jeg mener cracker.....) ----------------- Skrevet med HTC Legend. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå