Populært innlegg Heatsink Skrevet 21. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Jeg er en oppegående ung mann som er lei av å ha et helt vanlig liv, og jeg tenkte derfor jeg skulle begynne med en kriminell aktivitet. En kriminell aktivitet som drar inn penger eller lignende er å foretrekke. Jeg har ingen forbindelser inn et kriminelt miljø, vil derfor starte med ting jeg kan gjøre alene. Ta utgangspunkt i at jeg er fullstendig hemningsløs, jeg får vurdere fortløpende dersom det er noe som er for grovt. Endret 22. mai 2011 av Heatsink 13 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Oppegående?? Mulig du er oppegående men særlig rasjonell virker det ikke til at du er. 3 Lenke til kommentar
Gretcheen Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Jeg håper du tuller nå? Finn andre veier her i livet, og ikke ødelegg det. 1 Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 'White-collar'-kriminalitet er veien å gå, om du er smart nok. 2 Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Du kan begynne med smugling, kjøp og salg av tyngere dop... Noen turer frem og tilbake fra Amsterdam eller lignende kan du fort tjene bra på... Bare og fylle tarmene dine med fylte kondomer og satse på at du ikke blir stoppet i tolla. Det går somregel bra Lenke til kommentar
Populært innlegg Wubble Skrevet 21. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 21. mai 2011 Du kan jobbe svart. 10 Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Du kan selge kroppen din, om du er pen nok. 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg BeyondALL Skrevet 21. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 21. mai 2011 Bli religiøs leder, det er bankers 18 Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Hold deg unna ting som gir deg en evig dom. Ikke driv med narko, det er bare skittent. Ønsker deg lykke til på det nye livet ditt. Men hvorfor oppsøker du ikke heller slike miljøer? Antar det er mye morsommere å banke en fyr, når dere er to... /Irony Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Luksusgiggoloer tjener jo bra! En plass må man bynne, så bare og kaste deg på gata i kvell! 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Det enkleste er kansje og begynne og rane, du trenger ingen partner og får alt utbytte selv. Finn en øde/avsidelignende butikk og slå til ved stengetid, og planlegg hvordan du skal dra igjen da. Bruk fantasien. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Dersom man er forsiktig og rasjonell, så skulle vel det å rane bensinstasjoner rundt på øde steder være grei føde? I den grad det er rasjonelt. Lenke til kommentar
crayon Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Haha. Jeg lo. Antar at det ikke var det som var meningen, men hey.. snakk om hardcore kriminell da, søker forslag fra et diskusjonsforum. Anbefaler deg uansett å gå til anskaffelse av en sånn en: http://www.armyshop.no/productview/19385697/ Blikke orn'tli kriminell uten. 2 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Å anbefale å bli prostituert er jo off topic da, med tanke på at det ikke er forbudt Jeg tror jeg ville satset på smugling hvis jeg var deg. Jeg tror det er få steder som har skikkelig med cash i kassa om dagen... Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Hvordan straff ville man fått for væpnet ran? Lenke til kommentar
SubHuman Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Leiesoldat, noe ala Blackwater(hvis du ønsker å gå den lovlige veien) eller du kan være leiemorder, tjener mye penger da Endret 21. mai 2011 av SubHuman Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Hvordan straff ville man fått for væpnet ran? I verste fall døden. Politiet rykker ut med våpen på slike oppdrag. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Nei, man gjør egentlig ikke det. Det kreves også en militær bakgrunn for å i det hele tatt bli vurdert. Blackwater/Xe er seriøse, og betaler rett mann godt. TS er ikke rett mann. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Hva med fremmedlegionen? Lenke til kommentar
SubHuman Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Nei, man gjør egentlig ikke det. Det kreves også en militær bakgrunn for å i det hele tatt bli vurdert. Blackwater/Xe er seriøse, og betaler rett mann godt. TS er ikke rett mann. Hvordan vet du det? Dessuten kan han alltids bli ikke fullt så lovlig leiesoldat. Han kan også få erfaring fra det norske forsvaret, eller søke om å bli med i USMC og samtidig få amerkiansk statsborgerskap. Men noe som passer deg kanskje bedre, ville nok være smugling av andre ting enn narkotika eller narkotika for den saks skyld. Kan jo også prøve deg som narko- langer, men etter det jeg har hørt får du ikke store penger ut av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå