Gå til innhold

Junifest 2011 - Anew - A Place to Bury Strangers

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg så henne relativt tilfeldig da hun kom ut fra et kontorbygg på Tuset. Langbent og flott i mørk power suit fanget hun oppmerksomheten min, og jeg fulgte etter henne inn i Gràcia. Da hun svingte inn i en parkeringskjeller hadde jeg kun et lite øyeblikk til å tenke meg om. Jeg har mange ganger før fulgt etter tilfeldige folk på gaten og lekt med tanken, men har alltid klart å stagge driftene mine. Denne gangen skyndte jeg meg etter og tok et kontant tak med venstrearmen rundt halsen hennes. Det gikk ikke like lett som i fantasien, men før hun klarte å lage en lyd var nakken knukket. Ikke helt Dexter, men hun var min første. Jeg trenger bare litt trening, og jeg tror ingen så meg.

She Breaks Just Like a Little Girl

DSC7800-XL.jpg

Dagens låt: Bob Dylan - Just Like a Woman (Spotify)

http://www.youtube.com/watch?v=M5yQ8JJ8R9E

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Skrinlegger like godt dette prosjektet først som sist. Jeg kommer til å tilbringe mesteparten av juni i Barcelona pga. jobb (noe jeg ikke visste da jeg meldte meg på), og da kommer dette til å bli en endeløs rekke med "portretter" av falleferdige, stengte porter i Gràcia-distriktet. Not my cup of tea i lengden. Ikke var det noe moro å leke krimforfatter heller (noe jeg ikke opprinnelig hadde planlagt)... :shrug:

Ha en flott fest!

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...