Anew Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 http://www.youtube.com/watch?v=sNmn0EHlKqE D700. 50mm. Hver dag. 2 Lenke til kommentar
Anew Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Jeg så henne relativt tilfeldig da hun kom ut fra et kontorbygg på Tuset. Langbent og flott i mørk power suit fanget hun oppmerksomheten min, og jeg fulgte etter henne inn i Gràcia. Da hun svingte inn i en parkeringskjeller hadde jeg kun et lite øyeblikk til å tenke meg om. Jeg har mange ganger før fulgt etter tilfeldige folk på gaten og lekt med tanken, men har alltid klart å stagge driftene mine. Denne gangen skyndte jeg meg etter og tok et kontant tak med venstrearmen rundt halsen hennes. Det gikk ikke like lett som i fantasien, men før hun klarte å lage en lyd var nakken knukket. Ikke helt Dexter, men hun var min første. Jeg trenger bare litt trening, og jeg tror ingen så meg. She Breaks Just Like a Little Girl Dagens låt: Bob Dylan - Just Like a Woman (Spotify) http://www.youtube.com/watch?v=M5yQ8JJ8R9E Endret 2. juni 2011 av Anew Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Uffda...men der er du på banen igjen..flote greier, vel, dramatisk var det jo også... Lenke til kommentar
Anew Skrevet 3. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Skrinlegger like godt dette prosjektet først som sist. Jeg kommer til å tilbringe mesteparten av juni i Barcelona pga. jobb (noe jeg ikke visste da jeg meldte meg på), og da kommer dette til å bli en endeløs rekke med "portretter" av falleferdige, stengte porter i Gràcia-distriktet. Not my cup of tea i lengden. Ikke var det noe moro å leke krimforfatter heller (noe jeg ikke opprinnelig hadde planlagt)... Ha en flott fest! Endret 3. juni 2011 av Anew Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Du åpner med et smell av de sjeldne – synd det blir med innledende salutt i denne omgang. Nyt Barcelona! Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Så kjedelig. Ikke bildet altså, men det at du ikke kan fullføre. Tråden så spennende ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå