kvarbarg Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Hei! Jeg fant en fin annonse på ebay der jeg kan kjøpe 900g KNO3. Dette er meget interessant for meg og jeg ønsker å kjøpe det. Spørsmålet er om det er lurt. Kjøper kaliumnitratet fra ebay og selgeren er i Polen. Er det lovlig å få dette i posten? Hva skjer om tollerne åpner pakken og ser en pose med kno3? Hva om jeg får selgeren til å skrive "KNO3 E-252 konserveringsmiddel" på pakken eler lignende? Har forresten også sett folk i USA som selger bokser med "stump remover" som visstnok skal inneholde KNO3. Endret 21. mai 2011 av kvarbarg Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Kjøp det heller på apoteket eller felleskjøpet. Stoffet er ustabilt så anbefaler ikke at du bestiller slikt over nett. Lenke til kommentar
kvarbarg Skrevet 21. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2011 Kjøp det heller på apoteket eller felleskjøpet. Stoffet er ustabilt så anbefaler ikke at du bestiller slikt over nett. På apoteket koster deg sikkert 200kr for 100g og på felleskjøpet og plantasjen har jeg aldri funnet det :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå