Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

føler meg tråkket på

Anbefalte innlegg

Jeg har i etpar måneder hatt et kjærlighetsforhold til en mann, vi er midtveis i livet.

Det var meningen han skulle hjelpe meg å pusse opp bilen, det blir en ganske stor jobb. Så overhørte jeg en samtale en kveld mellom ham og en av vennene hans. Vennen sa: "Du får vel betaling i "naturalier" da?"

Hva han mente var det ingen tvil om. Jeg har fått en unnskyldning fra denne vennen men blir ikke kvitt den ubehagelige, kvalme følelsen.

Vet ikke lenger hva jeg føler. Synes kjæresten min burde sagt ifra med en gang, jeg er(var) tross alt dama hans.

Hva mener andre om dette, mon tro? Takknemlig for svar.

Postet av anonym: cc7e8091346f7620284c34c3c88ca406

Postet av anonym: cc7e8091346f7620284c34c3c88ca406

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mannlig prat som du egentlig ikke skal legge så mye vekt på,enkelte har bare den type "humoren" eller måten å snakke på.

Hvordan forventer du egentlig at kjæresten din skulle ha svart?

Synes kjæresten min burde sagt ifra med en gang, jeg er(var) tross alt dama hans.
Så dere har nå slått opp? Endret av b-real
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Hvis noen av mine voksne sønner hadde fått noe slikt servert om kone/dame, hadde de blitt skikkelig forbannet, og sagt ifra umiddelbart. Tror heller ikke de ville hatt noe mer med en slik venn å gjøre. Å avfeie dette som "mannfolkhumor" holder ikke, det høres ut som det er en mann som har svart her.

Noen damer som har meninger om dette?

Lenke til kommentar

Mannlig prat som du egentlig ikke skal legge så mye vekt på,enkelte har bare den type "humoren" eller måten å snakke på.

Hvordan forventer du egentlig at kjæresten din skulle ha svart?

Helt enig, ikke noe tenke på i det hele tatt, er som sagt slik humoren er hos en del.

That said trådstarter, hadde du spurt han om hjelp å pusse opp bilen uten noe betaling om dere ikke var i forhold evnt du kunne tenkt deg å få innleda et forhold fra det? Kunne like gjerne vært han som lagde tråd her og spurt om du bare utnytta han for å få bilen pussa opp.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Dårlig humor hos en venn av kjæresten er vel ikke grunn nok til å bryte et forhold?

Dessuten ser jeg lett for meg at "naturalier" kan være en generalisert betegnelse på alle aspektene ved et forhold. Det være seg å tilbringe tid sammen, snakke med hverandre, gjøre hverandre tjenester osv. Rett og slett være kjærester.

Og dersom det er et snev av sannhet i inntrykket du fremviser (les: han er kun ute etter sex, og fikser bilen pga det), burde du da ane det ved hjelp av andre signaler enn det kompiser kommer med.

Sagt på en annen måte: Dersom han kun er ute etter sex, har dere et problem som er betydelig mer omfattende enn kun èn replikk, og det er noe du burde fange opp uavhengig.

Hvis begge gir og tar, og trives med hverandre, er det vel ingen grunn til å henge seg opp i dette.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hvis noen av mine voksne sønner hadde fått noe slikt servert om kone/dame, hadde de blitt skikkelig forbannet, og sagt ifra umiddelbart. Tror heller ikke de ville hatt noe mer med en slik venn å gjøre. Å avfeie dette som "mannfolkhumor" holder ikke, det høres ut som det er en mann som har svart her.

Altså, du tror ikke at b-real er en mann fordi han kaller det mannfolkhumor? Og du vil helst ha meninger fra damer? Mener du at damer vet bedre enn menn selv hva de mener med sine utsagn?

Tar jeg feil hvis du heller vil ha en bekreftelse på ditt syn enn realiteten?

Og hvordan vet du hva sønnene dine hadde gjort? Har du spurt dem, eller er det bare antakelser?

Makan til kvinnelogikk.

Det er ikke noe galt i det kompisen sa. Jeg kunne sagt noe slik til en av mine venner med en spøkefull tone, og det har jeg sikkert gjort ved flere anledninger også. Akkurat som at de spøker med meg. Og jeg er en mann.

Endret av Zarac
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Altså, du tror ikke at b-real er en mann fordi han kaller det mannfolkhumor? Og du vil helst ha meninger fra damer? Mener du at damer vet bedre enn menn selv hva de mener med sine utsagn?

Tar jeg feil hvis du heller vil ha en bekreftelse på ditt syn enn realiteten?

Og hvordan vet du hva sønnene dine hadde gjort? Har du spurt dem, eller er det bare antakelser?

Makan til kvinnelogikk.

Det er ikke noe galt i det kompisen sa. Jeg kunne sagt noe slik til en av mine venner med en spøkefull tone, og det har jeg sikkert gjort ved flere anledninger også. Akkurat som at de spøker med meg. Og jeg er en mann.

What he said.

Men skulle gjerne likt å høre noen damer svare på problematikken, eller om det er bare vi mannfolk som er og forblir håpløs ;)

Lenke til kommentar

Er det der alvorlig noe å reagere på? Humoristiske kommentarer blant venner er da helt vanlig? Jeg slenger i alle fall utav meg slikt i hytt og pinevær, og så vidt jeg vet gjør samboeren min det samme. Og våre venner slenger slikt til oss. Vi har ikke fått nøyaktig den kommentaren, men lignende. Både bedre og verre, for å si det slik.

Jeg tenker i alle fall om at kommentarer ment humoristisk er grunn til å slå opp, så er ikke det forholdet noe å samle på uansett.

Og for ordens skyld. I is woman. 8D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...