aDamas Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Jeg var en av de første i Norge som fikk den nye Boomslang musen, Mystify Razer Boomslang 2100. Jeg hadde store forventinger til denne musen, men ettersom jeg plugget den i og startet å spille merket jeg en FATAL ting. Det har seg slik at musen jeg fikk kunne ikke dras over musematta for fort, og da mener jeg slow (saktere enn de tidligste logitech optiske musene), før musa bare stod å hang. Man kan tenke seg hvor gruelig irriterende det er i feks. CS, når fienden nesten må være i crosshair for at du skal ha noen sjanse, kommern bak er du d0d... Har sendt musen tilbake, men lurer på om det er flere som har hatt det problemet med nye boomslang.......eller om det går an å fikse det, stod ikkeno i bruksanvisning osv. Hvis dette er tilfellet med alle mus av denne typen så er dette ikke en GAMER MUS i det hele tatt. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 kärna kan ikke lage mus.. det er utrolig hvor lang tid det skal ta før folk innser det. Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 send den inn der du kjøpte den og be om penga tilbake : Lenke til kommentar
schwin Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 kärna kan ikke lage mus.. det er utrolig hvor lang tid det skal ta før folk innser det. Har da hatt en boomslang en gang som jeg var veldig fornøyd med, så at kärna ikke kan lage mus er vel strengt tatt et litt vel usaklig utsagn... Men at det er et spørsmål om smak og behag er vel greit. Beklager off-topic men... Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 kärna kan ikke lage mus.. det er utrolig hvor lang tid det skal ta før folk innser det. Har da hatt en boomslang en gang som jeg var veldig fornøyd med, så at kärna ikke kan lage mus er vel strengt tatt et litt vel usaklig utsagn... Men at det er et spørsmål om smak og behag er vel greit. Beklager off-topic men... Grunnen til at de ikke kan lage mus er vell at 90% av de ikke virker og har produksjons feil boomslang hadde vært fine hvis de faktisk funket og brukte opptisk teknologi (ikke den innebygd optisk på kule dritten) Lenke til kommentar
Roarm Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Hadde Boomslang 1000 og var kjempefornøyd med den. Eneste som var kjipt var at den måtte renses daglig. Funka bedre på sånn billig blå musmatte enn icemat. Lenke til kommentar
Gabba Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 JA, har selv 2000 versjonen og den fynker utmerket, men den blir så forbanna skitten! Du kan prøve å vente på at Kärna skal lage ei skikkelig mus som fynker men det kan ta sin tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå