Stoltenberg Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Jeg kjørte en fullstendig benchmark (PCMark 7, full versjon) og fikk følgende resultat: http://3dmark.com/pcm7/49917 Er ikke 2336 relativt dårlig..? Hvor er flaskehalsen? Jeg trodde at mitt oppsett ville gi bedre resultat..? (Usikker på hvor jeg skal legge dette innlegget) Endret 21. mai 2011 av Stoltenberg Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Jeg får 2500 på laptopen min uten dedikert grafikkort. Det virker som om prosessor spiller veldig inn her, sammen med lagring og skjermkort. Du må altså ha en god balanse av alt for å få god score. Min PC med relevant maskinvare i signatur får 4500 ca. Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 25. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2011 OK - Jeg kjøper noen SSD-disker og etpar nye skjermkort, da. Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 får håpe du ikke kjøper det bare for å få god pcmark score tror nok også cpuen din holder deg tilbake når det gjelder pcmark. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) Heh skal du høyt opp på PCMark så må du ta en Nizzen. Det vil si en drøss med SSD'er, CPU overklokk og sist men ikke minst, en dyr hardware RAID kontroller. Nizzen sin ligger rundt 20k i innkjøpspris for eksempel... Riktignok hadde han verdensrekorden en stund med det oppsettet. Endret 25. mai 2011 av 007CD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå