lasse_hansen87 Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Lønner det seg å vente med å installere spillet?? Har lest rundt på nettet at det er endel problemer med overoppheting osv?? Noen som har opplevd dette på Xbox? http://www.itavisen.no/forum/121372/ Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Jeg hadde installert det og spilt, det er så langt ikke noe tegn på at det er hverken noe galt med spillet eller maskinene. Men blogging til en haug tullinger som sprer seg som ild i tørt gress. Lenke til kommentar
JayP Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Haha, har du enda ikke fått installert det? Hvorfor ikke bare slutte å tenke så mye, å bare nyte spillet? Har ikke merket noe jeg heller, så bare installer å kos deg du Lenke til kommentar
Long Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Ifølge Rockstar er ikke L.A. Noire skyldig i overoppheting av konsoller o.l. Men hvis du eier 360-versjonen (noe som jeg antar med tanke på at du poster i Microsoft-forumet), anbefaler jeg å installere spillet slik at tiden på texture-pop-ups og loading blir mindre. Samt blir det bedre framerate. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Har ikke merket noe problemer ennå, det kom en oppdatering i går også, kanskje det fikser noe av det du sikter til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå