lasse_hansen87 Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 http://www.itavisen.no/869912/naa-kan-du-oppdatere-xbox-360 Er en oppdatering til xbox på vei, ser det står INNEN et par uker, noen som har sett noe til oppdateringen enda? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Jepp, kommer en oppdatering for å stoppe piratene..... Men det varer neppe lenge, hehe Lenke til kommentar
ronja123 Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Jepp, kommer en oppdatering for å stoppe piratene..... Men det varer neppe lenge, hehe stoppa meg gitt... får bare at mine backups er dvd-plater... menmen det er vel bare å smøre seg med litt tålmodighet så kommer det vel en løsning Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Jepp, kommer en oppdatering for å stoppe piratene..... Men det varer neppe lenge, hehe stoppa meg gitt... får bare at mine backups er dvd-plater... menmen det er vel bare å smøre seg med litt tålmodighet så kommer det vel en løsning Det kommer en løsning ja, men hvis du (eller den som flashet) ikke har dvdkey, så kan det være at du ikke får flashet boksen din på nytt, ihvertfall ikke på en stund.... Det nye dashboardet flasher dvd-drevet tilbake til orginalt, og flytter dvdkey til en annen plass enn før, slik at man ikke finner den igjen..... ennå Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Japp, leste på xecuter forumet at det kommer ny jf. Men kan vel ta tid dette. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Ja, det er vanskelig å si hvor lang tid dette vil ta, men tidligere har det gått forholdsvis fort.... Men en ny jungleflasher i seg selv hjelper lite, det kommer også en ny firmware Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 Har det kommet noen oppdatering til xbox?? Jeg kan ikke si jeg har mottatt noen oppdatering siden jeg postet denne første posten.. Får jeg spørsmål, eller laster den seg ned automatisk?? Mulig jeg har vært borte det ene sekundet den lastet ned. hehe.. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Har det kommet noen oppdatering til xbox?? Jeg kan ikke si jeg har mottatt noen oppdatering siden jeg postet denne første posten.. Får jeg spørsmål, eller laster den seg ned automatisk?? Mulig jeg har vært borte det ene sekundet den lastet ned. hehe.. Den laster ikke noe ned uten tillatelse fra deg ;-) Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 men har oppdateringen kommet ut da??? Kan ikke si jeg har fått spørsmål ang noe sånt jeg... Lenke til kommentar
Bentein Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Er ikke veldig mange dagene siden det var en større opdatering på XBL nei Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 men har oppdateringen kommet ut da??? Kan ikke si jeg har fått spørsmål ang noe sånt jeg... Er du koblet til nett med boksen da? Og logget inn på live? Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 ja er tilkoblet nett, og har live... mulig jeg har lastet den ned uten at jeg vet det. hehe Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 ja er tilkoblet nett, og har live... mulig jeg har lastet den ned uten at jeg vet det. hehe ja, det tok jo bare 10 minutt med utallige restarter. så du har sikkert ikke sett den. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå