hightow Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Jeg har aldri hatt en subwoofer koblet til anlegget mitt. Trenger da tips til hva som egner seg best. Mitt oppsett ser slik ut: Forsterker: Onkyo TX-SR608 Front: Mission 751 Center: Mission 70c1 Bak: Mission 73 Takk for svar Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Skal det i hovedsak brukes til musikk eller film? Jeg kjøpte en XTZ 99 W12.16 til anlegget mitt. Det er en utrolig god sobwoofer, men tror den passer seg bedre til film. Foreløpig har jeg kunn prøvd den med musikk, og jeg syns den noen ganger blir litt for kraftig Hvis du for det meste spiller musikk på anlegget kan muligens XTZ 99 W10.16 være et bedre alternativ. Etter å ha skriv dette ser jeg at du har 5.0 oppsett, så da er det vel mest sansynlig at du bruker det mest til film/spilling? Hadde foresten vært greit å vite budsjettet ditt Lenke til kommentar
hightow Skrevet 21. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Ja, hovedsaklig film/tv og musikk. Jeg bor i et borettslag, med åpen stue/kjøkken-løsning, og lurer egentlig også på hvor mye "bråk" det blir med en subwoofer, og om det hele tatt egner seg. Lyden fra anlegget jeg har nå kommer sjeldent over 50%. Budsjettet er 2500,-. Endret 21. mai 2011 av hightow Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå