OlafG Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Hei, Jeg har et Lian-Li A-17 som jeg bruker til en filserver, har kjøpt inn nytt HK og CPU til den for å få flere SATA-porter, problemet er dog at det nye kortet er mATX og ikke ATX som det tidligere, og spacerene som sitter på hovedkortbrettet er jo umulige å få av( ). Så da tenkte jeg at jeg måtte kjøpe noen nye for å få spacere der jeg trenger det, men så kom overraskelsen! Spacerene jeg kjøpte på Clas Ohlson passer ikke, de er for store! Takk for det, Lian-Li... Har brukt disse spacerene i andre kabinett tidligere og dette er første gangen jeg har opplevd at de ikke passer. Er det noen som vet hvor jeg evt. kan få tak i spacere jeg kan bruke? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Lian-Li er litt spesielle når det kommer til skruer, men disse burde funke. (De ser ikke ut som på bildet, de er sølv/chrome) Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 21. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2011 Lian-Li er litt spesielle når det kommer til skruer, men disse burde funke. (De ser ikke ut som på bildet, de er sølv/chrome) Er det en skrue til åtte kroner, hvor de kun har en på lager? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Er det en skrue til åtte kroner, hvor de kun har en på lager? Nei, det er i hvert fall nok skruer til å dekke alle ATX skruegjengene på et hovedkortbrett fra Lian-Li. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Jupp, er hovedkort skruer til atx kort, men følger også med 4 thumbs skruer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå