Mr. Sandåker Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Hei, har sett litt rundt men finner ikke noe svar på spm mitt. På FOS eller befalskole opptaket. Når man gjør de fysiske testene, er de absloutte? Eller får man karrakterer? Sånn om jeg får top karakter i push, så veier det opp for dårlig hangups? Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Det står nå ellers ganske tydelig på forsvaret.no at det er gjennomsnittskarakter som gjelder på fysikken. Så ja, hvis du får karakter 4 på pushups, 2 på situps og 0 på hangups så sitter du igjen med godkjent gjennomsnitt. Men nå regner jeg med at du forstår at de som får best score stiller først i køa når det gjelder valg av skoleplass. Iverksett trening! Edit: Skalaen går fra 0 - 6 hvor 6 er best og 2 er minstekrav. Endret 21. mai 2011 av Killswitch Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Uten at jeg gidder å sjekke det nå, trodde jeg man måtte bestå alle øvelser? Lenke til kommentar
Mr. Sandåker Skrevet 21. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2011 flott, da hjalp det litt. Eneste jeg sliter med er pullups som du kanskje forstod. Resten klarer jeg rimelig greit. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå