RBW Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 I Tek-nettverkets ukentlige konkurranse kan du nå vinne Corsair SP2500. Konkurranse: Nå kan du vinne et realt høyttalersett Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Så var det bare vinnerlykken da.. Lenke til kommentar
big_glasses Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 π Lykke til alle sammen, og takk til tek.no Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Gode høytalere det ja! Har de selv faktisk TG11 ftw. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Wow! De har jeg lyst på! Er ikke mye lyd her nå akkurat, da høyttalerene mine gikk rett vest for en uke siden. Lenke til kommentar
Dapejo93 Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Hvis bare én person vinner i denne konkurransen.. hvorfor må da ALLE skrive inn adressen sin? :S 2 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 jeg lurer nå på om settet fakssikt eksisterer da siden med spesifikasjonene er fjernet ? Lenke til kommentar
Surreality Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Er ikke fjernet de.. http://www.corsair.com/audio/speakers/gaming-audio-series-sp2500-high-power-2-1-pc-speaker-system.html Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Er ikke fjernet de.. http://www.corsair.c...ker-system.html hvorfor er det da køddet med linken ? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Det første svaralternativet, hvorfor er det pii? eller hvordan det skrives, altså i mattesammenheng, for pi er jo 3,14.. Lenke til kommentar
Shazame15 Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Det første svaralternativet, hvorfor er det pii? eller hvordan det skrives, altså i mattesammenheng, for pi er jo 3,14.. Ser ut til å være et rent humoralternativ, det var et lignende på konkurransen for en LG Optimus 2X. Spørsmålet der var "Hva er den letteste måten å koble sammen en TV med telefonen?" eller noe i den duren, og i et alternativ sto det "Teip". Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Der stod det pakketeip da men Vet jo at det var ment humoristisk, men alikevell, hvorfor bruke matte til det? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Vet jo at det var ment humoristisk, men alikevell, hvorfor bruke matte til det? 4, 7 og 241 er da like mye matte som . Forøvrig er alt matte (iblandet litt statistikk).Av de irrasjonelle tallene er det folk flest kjenner igjen. Andre velkjente tall er (2,71828...) og (1,41421...). Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Er ikke fjernet de.. http://www.corsair.c...ker-system.html hvis jeg velger den linken det rederes til for å få spesifikasjonene så havner jeg på prisguiden ( jeg tror nå det i hvertfall). Men der er det en feil i stedet og man får muligheter til å spille tetris a la prisguide som plaster på såret . Hva skal det bety ? Lenke til kommentar
Shazame15 Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Trenger du å lese så mye inn i det? Det var sikkert bare en feil når linken skulle settes ut. Hardware er en seriøs nettside og jeg er temmelig sikker på at du kan stole på at høyttalersettet vil bli gitt til vinneren av konkurransen. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Trenger du å lese så mye inn i det? Det var sikkert bare en feil når linken skulle settes ut. Hardware er en seriøs nettside og jeg er temmelig sikker på at du kan stole på at høyttalersettet vil bli gitt til vinneren av konkurransen. seriøsiteten til Hardware har mange ganger fått seg en trøkk . når man i tillegg må gå omveier for å finne informasjon om produktet så virker det lite seriøst hos meg. spesielt når de denne feilen har vært der så lenge . Lenke til kommentar
Shazame15 Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Jeg vet at dette er svært off-topic, men når har seriøsiteten til Hardware "fått seg en trøkk"? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Jeg vet at dette er svært off-topic, men når har seriøsiteten til Hardware "fått seg en trøkk"? Flere av artiklene som blir presentert der har ikke alltid blir så godt mottatt. samtidig så har det av og til vært klaget på hvordan moderatorene håndterer innlegg i diskusjon.no. på toppen av det sliter vi med at forumet er ustabilt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå