Gå til innhold

Hvilken Mac laptopp skal jeg velge?? Powerbook/ibook??

TeSp

Anbefalte innlegg

Men utenom powerbook'en på 12", i samme prisklasse med trådløst netverk og bluetooth, hvilke alternativer finnes det da? av pc'er og slikt? liker ikke at pb-en blir så grusomt varm, merket det når jeg testet den i går. og så er den littegrann tung... vil ha under 2kg

Kanskje en iBook eller en Acer TravelMate C110?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er "ordet på gaten" ang. G5 i powerbook... Jeg må si jeg tviler på at apple hadde giddet å oppgradere powerbook'ene rett før det kommer en ny ny versjon med G5... Men men hvem er da jeg.. og hva vet jeg... Jeg "guesstimate'er" en G5 PB 1. kvartal 2004.. Noen synspunkter??

Er forresten overkeen på en 12'a, bare for å ha sagt det.. :p

Men sliter med å prioritere bort penger fra fyll og f¤%skap til innkjøp av MINI-PB...

PS: Juan Pablo vinner i dag... :D

morna

Lenke til kommentar

Hallo!

Kjøpte Powerbooken før oppgraderingen ettersom det kan hende den går opp i pris, og om det skulle skje ville ikke jeg hatt råd til den. Er forøvrig fornøyd med maskinen. Neste stasjonære blir nok en G5 ...

Tviler også på at den kommende oppgraderingen av powerbookene kommer til å bli til G5. Er noe uenighet på nettet når det vil skje. Mange påpeker at G5-prosessorene utvikler så mye varme at det kommer til å ta sin tid før de blir å finne i bærbare. Andre igjen mener dette er tull. Personlig tror jeg det kommer til å ta litt tid (ikke før i 2004), men så er ikke jeg spesielt godt kjent i noen miljø for mine evner som synsk ...

:odderik

Lenke til kommentar

Jeg har hatt fryktelig mye tull med å skaffe meg en Pb 12" så jeg har sendt Apple Computers en email. Hvis noen av dere vil at jeg skal poste opp hva jeg har skrevet så kan jeg sikkert gjøre dette.

Jeg har ventet nå i 4 uker og Powerbooken min er ENDA ikke på vei hjem.. HVA ER DET SOM SKJER HER!!!

Holder på å klikke...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...