Simkin Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) Driver å skal sende noe penger til en fyr i Tyskland via PayPal. jeg fikk opp denne meldingen først Denne betalingen kan ikke fullføres fordi kredittkortet ditt er avvist av kredittkortutstederen. Vennligst bruk et annet kredittkort eller fullfør betalingen ved å legge midler til PayPal-saldoen din ved hjelp av bankkontoen (det tar 2-3 dager). SÅ jeg prøvde en gang til, men fikk samme melding. så får jeg plutselig 2 stk mail av PayPal Du har sendt en betaling Transaksjons-ID: 9R003********* Kjære **** *******, Du har sendt en betaling på ***,** EUR til **** ***** Vær oppmerksom på at det kan ta en liten stund før denne pengeforespørselen vises i Nylig aktivitet-listen på kontooversikten. Hva skjer? Endret 20. mai 2011 av Simkin Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2011 nei.. regner med det blir trekt med en gang? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Paypal trekker umiddelbart. Prøvd først å overfør til paypal brukeren din, så til han andre? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) ja, det ser ut til att jeg må gjøre det.. ble bare litt skeptisk her nå, er jo snakk om over 5000kr Endret 20. mai 2011 av Simkin Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) Vent til i morra da, om du ikke grisestoler på denne personen? Får meg til å tenke. 5000,- er ganske mye, kanskje du har en form for sperre på kortet? Endret 20. mai 2011 av Neppe Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) Sperra er vel på 9900 eller noe, kansje den har blitt overskredet. vet ikke. Det er et seriøst firma, så jeg stoler på det. jeg har overført pengene fra nettbank til paypal nå, så da blir det forhåpentligvis i orden. :=) Endret 20. mai 2011 av Simkin Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 24. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) ---slettet-- Endret 24. mai 2011 av Simkin Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Jeg hadde det problemet når jeg hadde fått nytt visa kort, pga det gamle var i stykker.. Da fikk jeg et annet kortnummer, og da ble det forrige kortet satt ut av funksjon, så da fikk jeg ikke betalt på paypal. Det var vel og merke med redirect fra butikk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå