Ratleto Skrevet 23. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) I kveld har jeg testet ut en ny metode (i alle fall for meg) for å få til abstrakte makrobilder ved hjelp av maling. Dette ble et par av resultatene. 23. juli Subspace: Blood bird Et alternativ i spoiler. Subspace: Splatter fractals Det dukket opp enda et alternativ etter litt mer redigering. Subspace: Burst of colors Merk: Ingen av bildene er gjort noe med fargene i redigeringen. Det er kun lagt til litt kontrast. Endret 23. juni 2011 av Ratleto Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 25. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2011 Hehe. Ingen som likte eller skjønte det siste bildet, virker det som. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Stilige bilder dette!!! Hva har du gjort her? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Jeg og gjettet riktig, det er fordi jeg har "drevet mye med" den der. Det ble jo ekstra fin texture i den. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 25. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2011 Stilige bilder dette!!! Hva har du gjort her? Det er min lille hemmelighet. Men det innebærer bruk av maling. Og jeg lærte veldig mye om teknikken på første forsøk som jeg ikke fikk utnytttet denne gangen. Jeg og gjettet riktig, det er fordi jeg har "drevet mye med" den der. Det ble jo ekstra fin texture i den. Du bruker mye rødløk i matlaging, eller i hagen? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Dyrker ikke akkurat den selv nei, men det sies at den røde skal være enda sunnere enn den hvite... Lenke til kommentar
kaian Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Flotte grønnsakskivebilder Ratleto, likte spesielt hovedbildet av slangeagurken, men rødløken er og fin. Og så er malingeksperimentet ditt spennende, og dette skulle jeg gjerne visst litt mer om abstrakt er et kult og stort felt Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 (endret) Ansiktsutrykket til elgen er så vanvittig bra. En skikkelig innertier Trampoline-boing falt også godt i smak. Endret 25. juni 2011 av Andreasfe Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 25. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2011 Dyrker ikke akkurat den selv nei, men det sies at den røde skal være enda sunnere enn den hvite... Ok. Er masse god løk da. Purreløk er utrolig godt til enkelte ting. Flotte grønnsakskivebilder Ratleto, likte spesielt hovedbildet av slangeagurken, men rødløken er og fin. Og så er malingeksperimentet ditt spennende, og dette skulle jeg gjerne visst litt mer om abstrakt er et kult og stort felt Takker. Teknikken forblir min hemmelighet inntil videre. Har prøvd ut litt mer nå i kveld, men det ligger til tørk nå, så det blir bilder i løpet av søndagen - om jeg ikke drar på 1.divisjons fotballkamp da. Da får det abstrakte vente en dag til. Ansiktsutrykket til elgen er så vanvittig bra. En skikkelig innertier Trampoline-boing falt også godt i smak. Takk. Ja, elgen traff jeg godt på. På full-størrelsebildet ser man spyttspruten stå til alle kanter, og øyelokket er virkelig noe for seg selv. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 26. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) Mere testing med den nye abstrakt-teknikken idag. Startet med arbeidet litt i går for å få ting til å tørke til idag. 26. juni Subspace: Liquid sunset (flytende solnedgang) Dagens nest beste i spoiler Subspace: Tropic ocean Endret 27. juni 2011 av Ratleto Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Utrolig fasinerende de abstrakte makrobildene altså! Likte veldig godt dagens bilde, men må si favoritten er "burst of colors" som ble lagt ut i forigår Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Det var fargesprakende solnedgang... Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) Utrolig fasinerende de abstrakte makrobildene altså! Likte veldig godt dagens bilde, men må si favoritten er "burst of colors" som ble lagt ut i forigår Takk for det. Ja, jeg liker den bedre og bedre selv også. Men den kom litt for sent til å være dagens bilde. Men men. Det var fargesprakende solnedgang... Mere abstrakt makro med teknikken jeg jobber med. 28. juni Subspace: Light rivers Dagens nest beste i spoiler. Subspace: The race Lurer på om noen skjønner tittelen på denne, Hihi. Endret 28. juni 2011 av Ratleto Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Nok en gang flotte bilder! Jeg lo litt av tittelen på bildet i spoiler, flott påkommet. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2011 Takker. Så spørs det om alle andre skjønner den i spoileren, da. Hehe. Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg tok den og Kommer du til å avsløre hvordan du går frem for å lage de her? Utrolig fascinerende! Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 30. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2011 (endret) De fleste forstod visst "The race". Som jeg sa i juni-tråden, så trodde jeg det var mer subtilt, men man skal visst ikke undervurdere ivrige fotografers intelligens og kreativitet. Idag fikk jeg virkelig til noe speselt med den nye teknikken. Ble veldig vanskelig å velge ut den beste, men jeg klarte det til slutt. 30. juni Subspace: Space monster De nest beste i spoiler. Subspace: Comets Subspace: Ocean fire Og da var junifesten 2011 over. Artig å utvikle teknikken med maling. Jeg tror ikke jeg kommer til å avsløre den med det første. Er min hemmelighet. Takk for alle kommentarer. Skal gå gjennom andres junifester, men gi meg litt tid. Endret 30. juni 2011 av Ratleto Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Grattis med vel gjennomført junifest Du har mange høydepunkter her, men må få trekke fram elgen og den nye teknikken din med maling. Som jeg allerede har nevnt så blir bildene utrolig fascinerende, og det siste må vel nesten være det fineste av dem alle! Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 30. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2011 Grattis med vel gjennomført junifest Du har mange høydepunkter her, men må få trekke fram elgen og den nye teknikken din med maling. Som jeg allerede har nevnt så blir bildene utrolig fascinerende, og det siste må vel nesten være det fineste av dem alle! Takk i lige måde. Ja, jeg er ganske fornøyd med bildene jeg har fått til denne måneden. Blir veldig vanskelig å velge bilder til galleri-tråden som kommer etterhvert. Litt redd for at elg-bildet ikke får bli med der, for jeg liker veldig godt bildet fra Hedeviken, Boing og dette siste makrobildet. Det hjalp utrolig å få med sort maling. Alt ble plutselig som om i verdensrommet. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 30. var fargesprakende og flott....godt gjennomført hele Junifesten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå