Gjest Slettet-ssCtuqFq Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Hei, Jeg prøver å lage en mailto-streng på en intranettside (i Sharepoint). Det fungerer strengt tatt greit, bortsett fra at jeg ikke får linjeskift i e-posten. Har prøvd å bruke "%0A%0A" for linjeskift, uten hell. Dvs. strengen fungere på min egen maskin, men ikke på jobben, hvor vi har Sharepoint. Noen som har tips? Er ikke så dreven på dette (nærmest rykende fersk), og ingen av tipsene jeg finner på nett fungerer, så jeg er veldig takknemlig for all hjelp Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Prøv å sette \n i strengen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ssCtuqFq Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Prøv å sette \n i strengen. Takk for tips, men da blir teksten sånn: Saksnummer</n>TEST Lenke til kommentar
Diablonor Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Vel, om du var slik du skrev det, må du lese forrige post igjen \n ikke /n. Om tror ikke du trenger < > rundt den. Har ingen erfaring med sharepoint, men dette funker i mye annet Lenke til kommentar
Occi Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 \n er felles for en hel haug med programmeringsspråk, og ikke unikt for epost. Det er ingen tag, men faktisk et tegn (newline), som fungerer for systemer basert på ASCII. Den fungerer på lik måte som <br />. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå