DannyTheBoy Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Er det noen som vet hvordan man lagrer bilder fra photoshop cs3 som inneholder effekter? Vet at man kan lagre som phostoshop dokument, men er det en annen måte? Slik at jeg slipper å åpne bildet i photoshop hver eneste gang jeg åpner det. Vet om noen som har gjort det, men jeg vet ikke hvordan. Håper noen kan hjelpe! Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 File -> Save for Web & Devices Lenke til kommentar
se# Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Det spørs hvilke effekter du har brukt. Du bør uansett beholde originalen som phostoshop dokument, ellers rissikerer du å miste informasjon/muligheter for videre redigering (for eksempel hvis du har brukt lag). "Save As"/"Lagre som" fra filmenyen gjør at du kan velge filformat ved lagring. JPG, PNG, GIF og TIF er mye brukte formater. For bilder er JPG som regel OK, for grafikk kan et av de andre være bedre, litt avhengig av innhold. Ellers kan du bruke "save for web" som srbz foreslo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå