King-Nothing Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Jeg har en Crucial SSD som systemdisk og denne fungerer forsåvidt bra, men fra tid til annen (ca 8-10 ganger pr dag) kommer det en kort "summelyd" som varer i ett sek ca og som gjør at pc`en fryser. Jeg kan le`e på musa og bruke tastaturet, men om jeg f.eks åpner et program, skjer det ingenting på 4-5 sekunder. Da begynner den å jobbe som normalt igjen. Jeg har også en 1tb-hdd koplet i maskinen, men denne brukes kun til lagring og jeg antar derfor at det er SSD`en som krangler siden pc`en fryser når dette skjer. Noen andre som har vært borti dette? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Hvilken Crucial SSD? En del eldre SSDer har problemer med at de kan henge seg, og være uresponsive i noen sekunder. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2011 Denne har jeg: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=590488 Kjøpte den i november om jeg ikke husker feil og den begynte slik for et par måneder siden. Kan dette være garantisak? Ser ikke for meg at dette blir noe bedre med tiden... Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Høres veldig ut som en garantisak, men det virker som om det kan være noe galt med strømforsyningen din også da... Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Har du laste ned nyeste firmware updates? Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2011 Strømforsyningen er også fra november og stor nok i massevis, så syntes det virker litt rart. Har ikke lastet ned noen oppdateringer av fw. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Det kommer helt an på hvilken strømforsyning det. Cooler Master-modeller er kjent for å være ganske rotne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå