Xanman Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) 22.05.2011 Fulham - Arsenal Premier League 17:00 @ Craven Cottage Fulham news: Simon Davies kan være tilbake etter å ha stått over Birmingham-kampen med en ankelskade. Damien Duff og Diomansy Kamara vil miste kampen med skader, mens Chris Baird må stå over med suspensjon. Forventet startoppstilling: Mark Schwarzer Aaron Hughes - Phillipe Senderos - Brede Hangeland - Carlos Salcido Simon Davies - Danny Murphy - Steve Sidwell - Moussa Dembele Eiður Guðjohnsen - Clint Dempsey ----------------------------------------- Arsenal news: Samir Nasri, Abou Diaby og Gaël Clichy vil måtte gjennomføre sene fitnesstester, og det er svært usannsynlig at alle tre er klare. Tomas Rosicky, Johan Djourou og Laurent Koscielny er også smått usikre. Cesc Fábregas er definitivt ute. Forventet startoppstilling: Wojciech Szczesny Bacary Sagna - Johan Djourou - Thomas Vermaelen - Kieran Gibbs Aaron Ramsey - Alex Song - Jack Wilshere Theo Walcott - Robin van Persie - Andrei Arshavin Endret 20. mai 2011 av Le Professeur 2 Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Går denne på TV? Eller kommer de til å prioritere nedrykkskamper? Tror vi taper eller spiller 0-0. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Taper denne garantert. Ingen glød igjen i spillerene. Tirst avslutning på nok en meget skuffende sesong Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Glad det er dommedag i morgen. Vil virkelig ikke se at vi taper denne og at United mottar seriegull. Denne går på Sumo/HD4/5/6, United-kampen går på Zebra. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 vinn her og tap for city Med den formen lagene er i? Like sannsynlig som at Barcelona blir diskvalifisert fra Champions League finalen på grunn av usportslig oppførsel. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Laget jeg vil se og virkelig krysser fingrene for at starter i morgen. Skal vi ta 3 poeng mot Fulham i den formen vi er i så må det virkelig satses litt fremover. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Enig. Hvis Wenger starter med 4-5-1 (4-3-3) mister jeg all tro på 3 poeng. Eller 1 for den saks skyld. @Vestaa: HD4/5/6 - det er ikke de kanalene man har på vanlig Get Box (PVR)? 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 22. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2011 I natt drømte jeg at vi tok 3. plassen. Jeg drømte også at vi slo United natten før oppgjøret på Emirates, så dette lover bra. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Håper vi kan avslutte sesongen med en seier. Om ikke City avgir poeng, og vi fortsatt må nøye oss med tredje plass, håper jeg ihvertfall at gutta gjør jobben på sesongens siste kamp. Pussig at det ble fulham i år også (borte riktignok). Skal bli spennende å følge opp Walcott idag. Jeg synes han har vært uvanlig blek de siste kampene. 1-4 (2 x RvP) Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 @Vestaa: HD4/5/6 - det er ikke de kanalene man har på vanlig Get Box (PVR)? Tror ikke det, nei. Mener HD4/5/6 bare finnes på Altibox. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 3 poeng eller ikke. Det skal bli fantastisk godt å starte på blanke ark etter denne sesongen. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 22. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2011 Wojciech Szczesny Bacary Sagna - Johan Djourou - Thomas Vermaelen - Kieran Gibbs Aaron Ramsey - Abou Diaby - Jack Wilshere Marouane Chamakh - Robin van Persie - Samir Nasri Subs: Lehmann, Walcott, Denílson, Squillaci, Arshavin, Eboue, Miquel Litt usikker på formasjonen, men dette er i hvert fall laget. Fint at Nasri er tilbake, men jeg skjønner ikke hva Walcott gjør på benken. 2 Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 SZCZ Sanga - Djourou - Vermaelen - Gibbs Diaby - Wilshere - Ramsey Nasri - Chamakh - van Persie Subs: Mad Jens, Squillaci, Denílson?!?!, Eboue, Miquel, Arshavin Sterk benk. 2 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Blir nok slik iRoman har satt det opp, med Chamakh sentralt og RvP på venstrevingen. Tenker Brede skjelver i shortsen når han ser benken vår! O'Yeah! 1-1. 1x Zamora, 1x Chamakh. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Sterkere benk har vi vel neppe sett. 1-1 (Dempsey, Chamakh) Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Hvilke drakter stiller vi med i dag? Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 (endret) Hva faen TV2?!?! Jeg skal for helvette ikke se Stoke - Wigan. edit: Ingen på returen, nei. På tide at vi kjøper en måltyv i sommer. Endret 22. mai 2011 av Vestaa Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 (endret) Blir dårlig av å se på Arsenal om dagen. Ubeslutsomheten råder. Var det offside der? Så tvilsomt ut Endret 22. mai 2011 av Benbjo Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 AH JÆVLIG IRRITERENDE. Bra heading av Gibbs, men du burde scort der. Hughes hadde INGEN ANELSE om at du kom der. Dårlig Gibbs, veldig bra redning av Schwarzer, dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå