spamex Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Hei Om ca. 1 måned så har eg tenkt til å kjøpe en stasjonær gaming-pc, konf. penger. Eg vet ikke så veldig mye om hva som er bra men eg har fått tips om ha AMD prossesor. Kunne gjerne fått tips, maks pris 10k Takk for hjelpen Lenke til kommentar
knutsen92 Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Hei Om ca. 1 måned så har eg tenkt til å kjøpe en stasjonær gaming-pc, konf. penger. Eg vet ikke så veldig mye om hva som er bra men eg har fått tips om ha AMD prossesor. Kunne gjerne fått tips, maks pris 10k Takk for hjelpen AMD er ikke tingen hvis du vil game! Her har du et knall oppsett til 9k, legg til en større SSD hvis du vil det, en 120gb. http://www.dustinhome.no/Favorites.aspx?list=24ea0672b1f34da0950141a13e8f36d6 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Om en måned er nok markedet helt annerledes enn nå, da AMD skal lansere sin nye prosessor i midten av juni. Vent en måned før du spør her Lenke til kommentar
spamex Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2011 Hei Om ca. 1 måned så har eg tenkt til å kjøpe en stasjonær gaming-pc, konf. penger. Eg vet ikke så veldig mye om hva som er bra men eg har fått tips om ha AMD prossesor. Kunne gjerne fått tips, maks pris 10k Takk for hjelpen AMD er ikke tingen hvis du vil game! Her har du et knall oppsett til 9k, legg til en større SSD hvis du vil det, en 120gb. http://www.dustinhome.no/Favorites.aspx?list=24ea0672b1f34da0950141a13e8f36d6 Men da må eg sette den sammen selv? Eg vet ikke helt om eg klarer det :S Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Men da må eg sette den sammen selv? Eg vet ikke helt om eg klarer det :S Det er faktisk ganske enkelt sida det er mange filma/guide på ze interwebs. Lenke til kommentar
spamex Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2011 Men da må eg sette den sammen selv? Eg vet ikke helt om eg klarer det :S Det er faktisk ganske enkelt sida det er mange filma/guide på ze interwebs. Får vel prøve da så kan eg sikkert få litt hjelp av noen som kan det. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Men da må eg sette den sammen selv? Eg vet ikke helt om eg klarer det :S Det er faktisk ganske enkelt sida det er mange filma/guide på ze interwebs. Får vel prøve da så kan eg sikkert få litt hjelp av noen som kan det. Om du lekte med Lego technic da du var liten er det å sette sammen en datamaskin veldig likt. Lenke til kommentar
spamex Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2011 Om du lekte med Lego technic da du var liten er det å sette sammen en datamaskin veldig likt. Hoff, lekte aldri med det :S Lenke til kommentar
knutsen92 Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Er ikke noe å bekymre seg over. Jeg kan betrygge deg med at jeg satte sammen min PC da jeg var kun 12 år. Det er også veldig moro, og du lærer veldig mye ved å sette opp en PC selv. Da vet du hvor alt er plassert, hvis noe skulle gå galt, så kan du enkelt bytte ut delen selv etc. Jeg skal bestille det oppsettet jeg linket deg så fort jeg har solgt min egen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå