Hobsten Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Er det nokken som er en einaste anelse om kordan man kan opprette/hoste en Terraria server som vennane dine kan joine? Så langt så har Terraria bare "crasha" kver gang nokken har prøvd å logge inn på serveren. Eg kommer meg inn, men ingen utenfor det lokale nettverket. Er det nokken som har nokken tips/guides om korleis man kan opprette en Terraria server? Evt. link? Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Det enkleste er vel å bruke Hamachi. Alle skaffer seg hamachi, kobler seg opp i samme nettverk, bruker Hamachi IP'en til han som hoster, bingo. Sørg også for at host har god opplinje. Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) Hobsten, av egen erfaring og fra det jeg har lest så crasher det for de som joiner hvis hosten ikke har forwarda porten 31337. Bare gå inn i routeren din og forward 31337 og du er good to go. Har du litt peiling og en god router så er det gjort på 10 sekunder. Hvis ikke får du bare google litt angående port forwarding og din router. Endret 20. mai 2011 av TwiiK Lenke til kommentar
Hobsten Skrevet 25. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2011 Hamachi funket utmerket. Takk for tips! Lenke til kommentar
Snicker Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 I dag er denne porten 7777. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå