Mariannee Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Hei! Jeg er ei jente på 16 som er gått lei av (nesten) hele spillelisten min. Jeg er ikke så stor fan av "sanger" som We no hablo Americano og liknende. (Sanger som er for stressende for min smak) Jeg hører for det meste på Pink, Linkin Park, Avril Lavigne, Coldplay og diverse film/TV musikk og score (Vet ikke hva det heter på norsk)For å si det sånn, jeg liker sanger med mening og som har litt "futt" i seg, men også rolige, classiske, sanger. Håper dette høres forstående ut, og at dere der ute kan hjelpe meg Takk på forhånd Lenke til kommentar
N* Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Du kan registrere deg gratis på last.fm, laste ned et program og spille masse musikk med winamp eller mediaplayer. Og så får du forslag på ting som ligner etter hvert som du hører på musikk. Det er noe av det samme greiene på iTunes men jeg har ikke testet den. Vet ikke om den er så bra som last.fm. Jentemusikk: Power metal, Goth, emo. Jeg kan anbefale deg hmm... Det jeg hører på nå! Trentemøller. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Hei hå. Lagde en liste over noen artister du muligens kan finne interessante. La til linker til noen av artistenes mest populære sanger på YouTube. Håper du finner noe du liker Artister som ligner på P!nk: Artister som ligner på Linkin Park: Artister som ligner på Coldplay Travis (Disse artistene fant jeg på Last.fm og er beregnet ut fra hva fans av de artistene også liker å høre på. Mao er ikke musikken nødvendigvis veldig lik, så dere trenger ikke starte flamewars på dette. Ja, jeg ser på dere, Radiohead-fans.) Endret 21. mai 2011 av Pokey 1 Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Du kan jo utnytte sjangsen til å sjekke ut noe du ikke har hørt noe særlig på før. Enten om det er black metal, jazz eller folkemusikk for den saks skyld. Er mye å foreslå da, men de enkleste er kanskje å søke opp sjangerene på google, youtube e.l og høre litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå