voidDraw() Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) Hei Nå er det slik at jeg er på jakt etter ny mobiltelefon og jeg fant dermed Huawei U8800. Dette er jo et ganske ukjent merke, men jeg ser at man får veldig mye for pengene. amobil har jo også anmeldt denne telefonen og den fikk god kritikk. Mitt spm er da, hvordan er den i bruk i forhold til f.eks HTC sine mobiler? Er kvaliteten god, har du hatt problemer med den? Er det evt noen andre telefoner som gir mye for penger? Ting som jeg ønsker meg ved en ny telefon er: - Android (et must) - 3,5mm audio jack utgang - Kurant byggekvalitet - God skjerm mvh Marius Endret 20. mai 2011 av MarB Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Nå har jeg ikke hatt mobilen mer enn en dag, men den virker bra så langt ihvertfall. Kan muligens skrive mer etter et par dagers bruk hvis det skulle være av interesse. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 22. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2011 Gjerne det Skal jeg ha meg ny telefon så må den være responsiv i menyer og jeg er i tvil om telefonen virkelig er så god som spesifikasjonene tilsier. Gjerne det Skal jeg ha meg ny telefon så må den være responsiv i menyer og jeg er i tvil om telefonen virkelig er så god som spesifikasjonene tilsier. Lenke til kommentar
Gebby Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Mobilen har en egen diskusjonstråd der mange har svart på lignende spørsmål, så denne blir vel stengt vil jeg tro. Uansett, har mobilen og er "fornøyd", men man må innse at man kjøper en billigtelefon. Dette er ikke en HTC Desire S som helt uten grunn er på halv pris, du må forvente at den skranter litt i byggekvalitet, mikrofon, batteritid, kamera, wifi, høytaler etc. Akkurat min er det også en del problemer med, blant annet skrur den seg ofte av uten grunn, men dette er noe jeg hadde fått fikset på service gratis, og ikke noen grunn til å unngå kjøp. Det er nok en av mobilene som gir deg mest mobil for pengene, du får en rask telefon som lett kan klokkes til å bli enda raskere, ganske god skjerm, minijack, det meste man trenger altså. 2.3 android har latt vente på seg, men bør komme etterhvert mtp at de ikke kjører noe eget skin oppå google sitt. Mobilen er forbausende pen, men du merker som sagt at den ikke har samme kvalitetsfølelsen som f.eks. en HTC Desire. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 (endret) Så langt er jeg veldig fornøyd, og har ikke hatt noen problemer. Men nå er ikke jeg noen gadget freak heller. Wifi er stabil, spotify funker fint, batteritiden er grei, kameraet er ok og opplever ikke noe lagging når jeg gjør flere ting samtidig. Kjøpte et 16 gig kort til. Kjøpte en silikonlomme+skjermbeskytter for 66,- på ebay. Huawei U8800 tråden på forumet http://www.diskusjon...owtopic=1292701 Endret 27. mai 2011 av thrice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå