Gå til innhold

GX-12 KIT hos Ljudia

Anbefalte innlegg

Hei!

jeg har nå veldig snart tenkt og selge båten min for og skaffe meg en anlegg.. da jeg fikk vite om dette settet så fikk jeg lyst til og kjøpe det med engang...

er det noen som har dette som vil gi meg info/tips?

Ps: har også lyst til og ha tips om forsterker som kan drive desse perfekt

Link: http://www.ljudia.no/hifi-hjemmekino-s82107/hyttalere-s82110/hyttalerbyggesett-c16380/kit-gx-12-p78128/

Endret av glennm95
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har mellomtonene, basselementene 12".

Så 6,5" mellomtonene/bass kan du nok bruke de fleste hjemmekino forsterkene å få grei lyd.

Foreldrene mine har 10" elementer uten mellomtone med

P.audio PHT-409 diskant, personlig syn jeg den diskanten trekker intrykket ned på denne høytalleren, setter man på loudness så syns jeg diskanten blir alt for slapp nesten slik man ikke legger stort mere til den.

Jeg bruker 12" elementene til subwoolfer, med en Zachry D250 og gir god trøkk på et lite rom.

Nå er jo 12" litt stort, så hvis du foretrekker heller mindre.

Så overrasker meg ikke om f.eks: Zachry BX-S12 eller Zachry BX-P12 er bedre kjøp. Jeg har vurdert å oppgradere, men foreløpig bor jeg på et lite rom så foreløpig tror jeg venter litt med det.

Du kunne jo hørt litt på www.avforum.no men jeg syns ikke så veldig mye om brukerne der.

Flere av disse sier at MGR er et billig merke og er ikke noe å anbefale, men jeg syns F serien låter greit hvis man er opptatt av pris.

Men hvis det er ikke pengene det står på, ville jeg heller valgt Zachry. Som sikkert er hakke bedre.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...