Liddie123 Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) Jeg fant ikke ut hvor dette inlegge passet inn, så jeg bare skrev det hær. Jeg går i 10ende og er sinsykt forelsket i søskenbarnet mitt sin bestevenn som går i 8ende. Jeg prøver og glemme ham siden det er jo sikkert bare en barne forelskelse, men det er ikke lett. Jeg ser han jevnlig siden han er bestekompisen til søskenbarnet mitt. Han jeg liker oppfører seg som han er like gammel som meg, han ser eldre ut og er bare helt herlig. Jeg har likt ham i flere år, men nå i det siste har jeg begynt å like han ganskke mye. Vi flørter mye å har utrolig kjemi. Problemet er jo: - Jeg er 2 år eldre enn ham - Det blir rart og jeg er redd for hva andre tenker. - kansje han ikke vil være sammen med en som er eldre Hva burde jeg jøre, prøve meg eller backe unna? det hadde jo gått greit om jeg var 20 og han 18 liksom men 16 og 14 virker så rart Endret 20. mai 2011 av Liddie123 Lenke til kommentar
Hippocleides Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Stemmer på "prøve seg". Husk kondom. 1 Lenke til kommentar
SubHuman Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) Gjør det! Tror ikke han har noe imot en 16åring. Endret 20. mai 2011 av SubHuman 1 Lenke til kommentar
cfg Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 16 og 14 virker så rart Nei det er egentlig ikke det 2 Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 men 16 og 14 virker så rart Trenger ikke ord. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Ikke teit. Sannsynligvis synes han det er kult å bli sammen med en eldre jente. Hvis han er like moden som deg (altså ikke en barnslig dust som alle de andre guttene på hele ungdomsskolen min er (jeg er gutt, går i 10. klasse), så er det fritt løp. Skader ikke å prøve! Postet av anonym: 540c4d29746082bb661772b0d18fa684 Lenke til kommentar
SubHuman Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Det jeg hadde vært mer bekymret for er hva andre tenker om deg siden du knuller en 8. klassing. 2 Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Synes du skal bry deg minimalt om hva andre synes. Vet ikke hvordan det er med 14-16 åringer i dag, men sex var vel ikke noe jeg husker gutter var veldig klar for i 8. klasse, ei heller jenter. Ellers konstruktivt bidrag rett over her. Og bare for å ha sagt det, den seksuelle lavalderen er 16 år. Ikke dermed sagt at det automatisk er straffbart med sex mellom en på 14 og en 16. Endret 21. mai 2011 av Antatra Lenke til kommentar
Catnipz Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Neei, ikke gjør det. Gutter på den alderen er sjelden modne, ikke kast bort tida di på en 14 år gammel gutt. Hadde selv noe på gang med en to år yngre gutt, han var gjennomført tilbakestående og barnslig. Idag er jeg samboer med en fyr som er tre år eldre enn meg, og han er ikke akkurat Mr. Mature heller. Menn er enkle vesener. De jevnaldrende guttene ligger som regel et par hakk under i modenhet når man går i 10, tenk deg åssen de som faktisk ER yngre er da? Styr unna! Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Antatra Hvordan verden er det du har levd i egentlig? 8 klassinger som ikke er klar for sex? :!: Catnipz Enig med deg, finn deg heller en gutt i 20 årene Endret 21. mai 2011 av Yoshii Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Ja? Nå har ikke jeg noe statistikk å vise til, men regner med debutalderen ligger noen år over 14. Så er det to forskjellige ting om de på 14 føler seg klar for sex, eller om de faktisk er klar for sex. Uansett; det var ikke dette TS lurte på. Jeg synes TS burde prøve seg frem og se hvordan ting går. Verste er at du finner ut at han er umoden, og ikke vil ha noe mer med han å gjøre. Ellers kan det jo også vise seg at han er en bra gutt. Hva alle andre synes, skal du drite i. Selv om det kanskje er vanskelig i den alderen (ungdomskolen). 1 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Neei, ikke gjør det. Gutter på den alderen er sjelden modne, ikke kast bort tida di på en 14 år gammel gutt. Hadde selv noe på gang med en to år yngre gutt, han var gjennomført tilbakestående og barnslig. Idag er jeg samboer med en fyr som er tre år eldre enn meg, og han er ikke akkurat Mr. Mature heller. Menn er enkle vesener. De jevnaldrende guttene ligger som regel et par hakk under i modenhet når man går i 10, tenk deg åssen de som faktisk ER yngre er da? Styr unna! Ja, STYYYYYYYYR unna!!!!1 Hvordan vet du at det er bortkastet tid? Kjenner du TS? Hun sier jo at han er like gammel mentalt, så hva er problemet? TS; kjør på! Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Kos deg, det finnes alltid unntak 2 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Prøv i vei, livet er jo til for å gi oss tid til å prøve og å feile. Og ettersom du liker han er det jo ikke noe som skulle hindre deg. Endret 21. mai 2011 av iChristian Lenke til kommentar
Liddie123 Skrevet 22. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2011 Tusentakk for svar hilsen ts. Var ikke sex jeg hintet til med og "prøve seg". Jeg tenker ikke på sexen. men takk for hjelpen uansett! Lenke til kommentar
Hippocleides Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Var ikke sex jeg hintet til med og "prøve seg". Jeg tenker ikke på sexen. Jaha. Sånn "luremus", du? Du må forstå at "prøver" du deg, som du sier, så kan det faktisk bli slik at det ene leder til det andre. Hvis det ikke er det du vil, da må du ikke blande kortene, men heller gi helt klare signaler. Ellers kan det lett oppstå misforståelser. Og det har du også ansvaret for å unngå, det nytter ikke å komme og grine etterpå hvis du var med på å skape en situasjon som ble feil. 4 Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 What!? Det må være lov å "prøve seg", hva enn det innebærer, uten å bli stemplet som luremus. Jeg er i hvert fall av typen som liker å bli bedre kjent med en jente, uten at hun skal bli sur hvis det ikke blir noe på henne. Klare signaler er greit, men det gjelder jo begge veier. Enten du bare er ute etter sex, eller ute etter et forhold. Et klart signal i så tilfelle hadde jo bare vært å sagt klart i fra om han prøvde seg på noe hun var ukomfortabel med. Om han da skal bli sur og dumpe henne fordi det ikke ble noe på ham, so be it. Det er ingen grunn til å "komme å grine" Ikke at jeg tror det blir noe problem når det gjelder en på 14, og ei på 16 uansett. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 @Hippocleides: Det er faktisk lov til å prøve seg på å bli sammen med noen uten å først og fremst tenke på sexen. At det å bli sammen ofte innebærer sex, enten før eller senere, er nok et faktum TS er klar over, uten at du skal komme med noe som virker som et forsvar for voldtekt der hvor jenta selv kan ha gitt litt forskjellige signaler, men senere sagt nei... Og dette gjelder særlig for ungdomsskoleforhold... Lenke til kommentar
Hippocleides Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 ...forsvar for voldtekt ... Javel? Jeg bare sier at i den alderen så er det stort sett kun en ting som STÅR i hodet på folk, og da kan det kjapt gå litt over styr. Trenger ikke å gå HELT over styr, men jeg synes ihvertfall at det er irriterende med damer som forsøker seg på å tenne meg sånn bare for å få bekreftet for seg selv at dem er attraktive, og så bare kommer dem etterpå og sier "neida det var ikke det jeg mente vettu haha". Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 ...forsvar for voldtekt ... Javel? Jeg bare sier at i den alderen så er det stort sett kun en ting som STÅR i hodet på folk, og da kan det kjapt gå litt over styr. Trenger ikke å gå HELT over styr, men jeg synes ihvertfall at det er irriterende med damer som forsøker seg på å tenne meg sånn bare for å få bekreftet for seg selv at dem er attraktive, og så bare kommer dem etterpå og sier "neida det var ikke det jeg mente vettu haha". Her er ditt forsvar for voldtekt: Jaha. Sånn "luremus", du? Du må forstå at "prøver" du deg, som du sier, så kan det faktisk bli slik at det ene leder til det andre. Hvis det ikke er det du vil, da må du ikke blande kortene, men heller gi helt klare signaler. Ellers kan det lett oppstå misforståelser. Og det har du også ansvaret for å unngå, det nytter ikke å komme og grine etterpå hvis du var med på å skape en situasjon som ble feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå