Mr. President™ Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Han mannen brukte 550 millioner kroner på å reklamere for prosjektet...han kunne ha nytet pengene den tiden han trodde var igjen..så dum... Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Jeg er veldig fasinert over alle folkene som tror på denne mannen, til tross for tidligere feil og rett og slett latterlig logikk. At det finnes forskrudde personer som mikser litt tilfeldig med noen tilfeldige tall og et sett med metematiske operatorer bekymrer meg egentlig ikke. Det som virkelig bekymrer meg er mengden personer som synes det høres fornuftlig ut! Lenke til kommentar
bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Ingen overraskelse, i grunn. Majoriteten av verdens 6 milliarder mennesker eller hvor mange vi har blitt nå, tror seriøst på en usynlig superhelt med magiske krefter som holder øye med alle oss her nede på jorden og noterer ned hvem vi har sex med. Så det er vel helt naturlig at ut av alle de milliardene så er det noen tusen som tror på en tilfeldig predikant som slenger sammen et regnestykke som spår dommedag. Verre er det at de fortsatt tror etter at han har tatt feil gjentatte ganger, men... Er sikkert noen tusen som er dumme nok til det også Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Heisann folkens. Nå er det 21. oktober 2011, altså 5 måneder siden den spirituelle ødeleggelsen av jorda tok til (21. mai). I dag skal noen få utvalgte stige til himmelen mens resten av oss nyter undergangens grusomhet. Hva? Hva i helvete jeg snakker om, sier dere? Husker dere ikke Harold Camping, vår troverdige profet og vismann fra en amerikansk radiokanal? http://en.wikipedia.org/wiki/2011_end_times_prediction I dag skal verden altså ende... Nyt deres siste 85 minutter på jorden, da. :!: Endret 21. oktober 2011 av MækkTævvish Lenke til kommentar
IHS Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 For 200 000 mennesker var 21. oktober 2011 den siste dagen. 1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Jeg googlet judgement day og fikk datoen 21 mai 2011. det var ikke noe særlig koslig. så hvordan kan verden ende både den 21.mai 2011 og 21 des 2012? Antar du bare troller, for ingen kan være så dum i å tro på noe slikt. Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 For 200 000 mennesker var 21. oktober 2011 den siste dagen. Tipper det var flere enn 200 000 mennesker som døde den dagen... Og dermed ble den siste dagen... Dommedag er hver dag det... Hver dag dør det noen... Lenke til kommentar
IHS Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) For 200 000 mennesker var 21. oktober 2011 den siste dagen. Tipper det var flere enn 200 000 mennesker som døde den dagen... Og dermed ble den siste dagen... Dommedag er hver dag det... Hver dag dør det noen... Ingen har sagt at alle skal dømmes den samme dagen, kun den siste dagen. Endret 21. oktober 2011 av IHS Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 For 200 000 mennesker var 21. oktober 2011 den siste dagen. Tipper det var flere enn 200 000 mennesker som døde den dagen... Og dermed ble den siste dagen... Dommedag er hver dag det... Hver dag dør det noen... Ingen har sagt at alle skal dømmes den samme dagen, kun den siste dagen. Da tar dagene slutt? Hva skjer etter det? Kommer det flere dager? Blir det som fredag, den siste dagen før helgen? Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Oh sheet!! Gud har valgt meg !!! Jeg er en av guds utvalgte! Omg, nå må jeg få bygget opp verden igjen, både ødeleggelsene og teknologien. Veier, hus... Jeg skal finne opp smarttelefoner igjen Den nye steve Jobs ) Endret 21. oktober 2011 av Noreply Lenke til kommentar
IHS Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Hva skjer etter det? .... Da begynner den første dagen i helvete eller pardis. NT > Jesus svarte: «Sannelig, jeg sier deg: I dag skal du være med meg i paradis.» Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Hva skjer etter det? .... Da begynner den første dagen i helvete eller pardis. NT > Jesus svarte: «Sannelig, jeg sier deg: I dag skal du være med meg i paradis.» Så det var ikke den siste dagen likevel? Bare den siste dagen før Gud dømmer alle oss ikke-kristne etter livssynet vårt, til helvete, mens dere godtroende, rett til paradis? Gleder meg forøvrig til å brenne i helvete... Alltid lurt på hvordan det er der... Man blir vel vandt med varmen etter hvert... Endret 21. oktober 2011 av turbonello Lenke til kommentar
IHS Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Gud dømmer alle oss ikke-kristne etter livssynet vårt, til helvete, 1. Gud dømmer ingen (Joh 5,22) 2. Jesus Kristus dømmer ingen (Joh 12,47) 3. Du dømmer deg selv livssynet ditt er ikke avgjørende, hvordan du forholder deg til Jesus Kristus er avgjørende. Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Gud dømmer alle oss ikke-kristne etter livssynet vårt, til helvete, 1. Gud dømmer ingen (Joh 5,22) 2. Jesus Kristus dømmer ingen (Joh 12,47) 3. Du dømmer deg selv livssynet ditt er ikke avgjørende, hvordan du forholder deg til Jesus Kristus er avgjørende. Så Gud dømmer ikke på dommens dag? Nei da så.... 2 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Gud dømmer alle oss ikke-kristne etter livssynet vårt, til helvete, 1. Gud dømmer ingen (Joh 5,22) 2. Jesus Kristus dømmer ingen (Joh 12,47) 3. Du dømmer deg selv livssynet ditt er ikke avgjørende, hvordan du forholder deg til Jesus Kristus er avgjørende. Så Gud dømmer ikke på dommens dag? Nei da så.... Gud finnes ikke så du er trygg Du havner verken til himmel eller helvette. Nei du blir nok til gress eller en blomst som resten av oss 2 Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Gud dømmer alle oss ikke-kristne etter livssynet vårt, til helvete, 1. Gud dømmer ingen (Joh 5,22) 2. Jesus Kristus dømmer ingen (Joh 12,47) 3. Du dømmer deg selv livssynet ditt er ikke avgjørende, hvordan du forholder deg til Jesus Kristus er avgjørende. Så Gud dømmer ikke på dommens dag? Nei da så.... Gud finnes ikke så du er trygg Du havner verken til himmel eller helvette. Nei du blir nok til gress eller en blomst som resten av oss Ja.. Det er det beste som kan skje! =) Verken himmel eller helvete frister noe spesielt. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Sannsyneligheten for at jeg våkner opp i helvette i morgen er rimelig stor. Etter så godt med drikke så er det nok ikke så rart egentlig. Merkelig nok så skjer dette rundt hver helg egentlig.... Men som regel så seirer jeg mot dommedag hver helg, tomorrow, doomsday, I challenge you! Mitt våpen skal være en kald Coca Cola og en varm baguett. Men ærlig talt. sjangsen for at det faktisk er en GUD som skal gi oss dommedag / dø er vel rimelig usannsynelig. Vi har da lagt større trusler som en massiv verdenskrig med atomvåpen, asteroider etc.... som vi VET kan utrydde oss når som helst. At en usynelig kraft som vi ikke vet om, skal utrydde oss er vel laaaangt nede på lista over ting som kan ta livet av menneskeheten. Å gamle/satse alt på at det skjer en helt tilfeldig dag er vel rimelig tøft å påstå i tillegg til det. (med tanke på at vi har eksistert i 5000 år ifølge kristendommen). Endret 22. oktober 2011 av Andrull 1 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Nei huff; jeg får mest sannsynlig et nytt skjermkort i morra, kan ikke Gud utsette det en god sfund til? Lenke til kommentar
IHS Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Gud dømmer alle oss ikke-kristne etter livssynet vårt, til helvete, 1. Gud dømmer ingen (Joh 5,22) 2. Jesus Kristus dømmer ingen (Joh 12,47) 3. Du dømmer deg selv livssynet ditt er ikke avgjørende, hvordan du forholder deg til Jesus Kristus er avgjørende. Så Gud dømmer ikke på dommens dag? Nei da så.... Les selv, det er ikke Gud og Jesus Kristus som dømmer på den siste dagen. NT > Den som avviser meg og ikke tar imot mine ord, har likevel en dommer: Det ordet jeg har talt, skal dømme ham på den siste dag. Lenke til kommentar
RWS Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Ju-huuu, mister Camping tok feil igjen`... We're still here!!!! .... Så overraskende at dommedags profetiene, hans våte drøm, ikke gikk i oppfyllelse nå heller... Når hadde disse religiøse biggottene rett i noe som helst egentlig 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå