Lemongrass Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Håper ikke verden går under i dag/morgen, for jeg gledet meg så inderlig til 21. desember 2012... Enig. 2012 er jo det som har blitt haust mest opp, og kanskje den med mest troverdighet med tanke på mayaindianernes tidligere suksess med spådommene sine. Blir spennende å følge hysteriet Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Håper ikke verden går under i dag/morgen, for jeg gledet meg så inderlig til 21. desember 2012... Enig. 2012 er jo det som har blitt haust mest opp, og kanskje den med mest troverdighet med tanke på mayaindianernes tidligere suksess med spådommene sine. Blir spennende å følge hysteriet 2012 er ingen spådom? er bare det at kalenderen ender der? Den sivisasjonen er så gammel. Hvem gidder å lage en kalender i stein som varer i flere hundre år? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 er bare det at kalenderen ender der? Det sammenfaller også med at 3 planeter er på linje, husker ikke i farta hvilke, men er visstnok en sjelden hendelse Det gjør 2012 litt mere guffent Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Det er sånne forpulte idioter som går tom for penger, så de påstår at NÅÅÅÅ har de funnet det riktige mattestykket for dommedagen, så henviser de til tall fra bibelen.. Som om ikke det er mange tall i bibelen? Kan jo være dommedag hver dag om man finner de riktige tallene... Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) er bare det at kalenderen ender der? Det sammenfaller også med at 3 planeter er på linje, husker ikke i farta hvilke, men er visstnok en sjelden hendelse Det gjør 2012 litt mere guffent Og at Nostradamus også har spådd verdens undergang på denne datoen. Det er absolutt den undergansspådommen med mest "troverdighet". Endret 21. mai 2011 av Big Boi Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 klokka er forbi 18:00, og eg er jævla skuffa så langt. Ikkje har eg blitt henta av Jesus, og fjella rundtom her sprenger ikkje heller. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 For ca. en times tid siden gikk jeg forbi Vår Frue kirke i Tromsø. Utenfor sto det noen folk og det eneste jeg overhørte var: "Må du huske å be til Jesus." Kan jo være totalt tilfeldig, men jeg hadde ikke blitt overrasket om det ikke var det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Det verste som kan skje nå er at grauten svir seg. Lenke til kommentar
Philophobe Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Så fyllesjuk i dag at jeg gjerne skulle sett verden ende. Men neeei da. Kan ikke stole på noen nå for tiden 1 Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Yey, nå gikk strømmen i huset i 10 min, og alle sikringene var intakt og jorfeilbryteren var skrudd på. Fikk en bitteliten klump i magen ja edit: Leifen var innom Endret 21. mai 2011 av Valkyria Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Har verden gått under ennå? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Har verden gått under ennå? ja, jeg sitter på andre siden nå, hei hei (var heldig å være utvalgt) Lenke til kommentar
IHS Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 For ca. en times tid siden gikk jeg forbi Vår Frue kirke i Tromsø. Utenfor sto det noen folk og det eneste jeg overhørte var: "Må du huske å be til Jesus." Kan jo være totalt tilfeldig, men jeg hadde ikke blitt overrasket om det ikke var det. Ta en tur innom neste gang. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Yey, nå gikk strømmen i huset i 10 min, og alle sikringene var intakt og jorfeilbryteren var skrudd på. Fikk en bitteliten klump i magen ja Det bekrefter bare det jeg mistenker, samme hvor avslappet og avvisende vi er til dommedag, er det alikevel en liten flik av oss som nekter å slappe helt av Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Lagde nettop Pizza. Det ble en perfekt pizza <3 Så dette må være perfekt Pizza dagen Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Diskusjon var nede, det må være et tegn! Oh wait... 1 Lenke til kommentar
Suic Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Ganske rart det ikke har skjedd noe enda! Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 1,5 timer igjen til verden begynner å gå i oppløsning. Rekker vel ikke å hente skjermkortet som kommer i posten i morra. Det er for jævlig Kan jo hende at det ikke skjer før den siste timen i den siste tidssonen. Så det er en mulighet for at du får hentet det skjermkortet. Han rekker vel å hente det, men ikke å montere det.. Det var "Avvik i produksjonen", sendt til feil postkontor *LOL* Får hente det på mandag da... Lenke til kommentar
Tobben70 Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 For ca. en times tid siden gikk jeg forbi Vår Frue kirke i Tromsø. Utenfor sto det noen folk og det eneste jeg overhørte var: "Må du huske å be til Jesus." Kan jo være totalt tilfeldig, men jeg hadde ikke blitt overrasket om det ikke var det. Ta en tur innom neste gang. Neimenn, er du her fremdeles IHS? Var sikker på at du var en av de utvalgte... Jaja, alle kan ta feil 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Warning: Eruption has started in Grimsvötn http://en.vedur.is/earthquakes-and-volcanism/earthquakes/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå