Gå til innhold

Vil verden ende imorra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg så jævlig til å se trynet på de idiotene når de finner ut at de tar feil :D

samma her :) Skjønner ikke at folk kommer med litt på kanten kommentarer tilbake til oss, og sier at vi ikke har peiling, men det er faen ikke første gangen jeg ser en slik tråd her inne...

Endret av Crazyjoey
Lenke til kommentar
Klokken 1800 lokal tid.

westcoast eller eastern time?

Lokal tid som i klokken 18 her i Norge, klokken 18 i New York og klokken 18 i Sidney.

Skjønner ikke at folk kommer med litt på kanten kommentarer tilbake til oss, og sier at vi ikke har peiling, men det er faen ikke første gangen jeg ser en slik tråd her inne...

Dette er ikke OT-baren. Det forventes en viss grad av seriøsitet selv om temaet kan virke tullete.

Lenke til kommentar

Gleder meg så jævlig til å se trynet på de idiotene når de finner ut at de tar feil :D

Tror du de bryr seg? Kan nesten garantere at de bare smiler og er klare til å gyve løs på neste dommedag.

For herrens glade jubelgutter finnes ikke triste dager. Tjo hei :!:

Lenke til kommentar

Dette er ikke OT-baren. Det forventes en viss grad av seriøsitet selv om temaet kan virke tullete.

Greit nok, men alikevell, har sett forbaska mange tråder som ikke er i ot baren som er same shit.. men der bryr ikke dere moderatorer dere seg så mye, men så fort jeg kommer, da er helvette løs, akkurat som nå... jaja, standar her inne gitt

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Right. Fordi alle andre svarene her oser jo av seriøsitet..

Lenke til kommentar

Kan nesten garantere at de bare smiler og er klare til å gyve løs på neste dommedag.

Hvis vi fortsatt lever om 18 timer så kommer jo snart 2012. :)

Greit nok, men alikevell, har sett forbaska mange tråder som ikke er i ot baren som er same shit.. men der bryr ikke dere moderatorer dere seg så mye, men så fort jeg kommer, da er helvette løs, akkurat som nå... jaja, standar her inne gitt

Jeg skriver som vanlig bruker, ikke moderator. Bruk rapportér-knappen hvis du ser innlegg eller tråder du mener det bør gjøres noe med. Hvis du ønsker å fortsette denne diskusjonen kan du sende meg en PM, da vi beveger oss vekk fra emnet.

Lenke til kommentar

Right. Fordi alle andre svarene her oser jo av seriøsitet..

Det satt jeg også nettop å tenkte på, men han bryr seg ikke om det andre, men akkurat meg rakker han ned på. makan til tull altså...

Lenke til kommentar

En grei regel er å ikke komme med kommentarer og påstander når man ikke aner hva man snakker om.

En annen grei regel er jo å la andre mennesker uttrykke subjektive synspunkter. Vi er tross alt på et diskusjonsforum.

jupp, og det er det vist noen som ikke har skjønt.

Lenke til kommentar

Tror du de bryr seg? Kan nesten garantere at de bare smiler og er klare til å gyve løs på neste dommedag.

For herrens glade jubelgutter finnes ikke triste dager. Tjo hei :!:

Jeg har hørt om tilfeller før der folk har blitt helt ville, og drept barna sine og sånt.

Men nå har han idioten tatt "feil" en gang på 90 tallet, hvis han påstår han regnet feil igjen må det lyse opp en pære hos folk ... eller ikke :p

Lenke til kommentar

En annen grei regel er jo å la andre mennesker uttrykke subjektive synspunkter. Vi er tross alt på et diskusjonsforum.

Det er forskjell på et subjektivt synspunkt og en feilaktig påstand fra en som selv sier han ikke bryr seg nok til å sjekke fakta. ;)

Men nok om det. Tilbake til emnet nå!

Hmm, noe som har skjedd ?

Nei, det skal visst ikke skje noe på litt over 17 timer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...