Gå til innhold

Strøyk på fagprøven, hjelp!

Anbefalte innlegg

Har et lite problem som jeg håper noen her kan hjelpe meg med siden jeg ikke kjenner systemet så godt her i Norge og hvordan det fungerer.

Jeg har tatt fagprøven for ca 5 månder siden og strøyk der. Så måtte jeg vente i 3 månder før jeg fikk svar på hvorfor jeg strøyk, har i ettertid snakket med andre innen IKT/elektronikk som sier at fagprøven skulle vært bestått. Jeg sendte dermed inn klage og har nå ventet 1 månde på svar fra de. Har i ettertid ringt og hørt med dem som styrer med klagene og de sier jeg må bare vente. Noen som vet hvordan systemet her fungerer og har noen tips hvordan jeg kan få en fortgang i denne prosessen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dessverre er systemet slik at du har en saksbehandler som må forholde seg til en haug med andre. Slike ting har en tendens til å ta tid, siden denne saksbehandleren (mest trolig) må ha svar fra flere før du kan få endelig beskjed om klagen din tas til følge. Når det er sagt så synes jeg du har ventet drygent lenge med å både få svar på at du strøk, og klagen din. Skal vel ikke være nødvendig at det tar så lang tid. Om de sier du må vente, så er du nok pent nødt til å finne deg i det. Disse har ikke en tendens til å skyve ting fremover i køen, siden det er andre som også venter, og du er dessverre ikke spesiell for dem :(

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...