Gå til innhold

Endelig ny pc <3

Anbefalte innlegg

Jeg har etter MYE om og men kjøpt meg pc. Vil takke folk her som har hjulpet meg å velge :)! Jeg tenker at når jeg får pcen kan jeg poste litt om hvordan jeg syns de forskjellige delene funker, og litt benchmarks og slikt for å gi folk som skal ha seg ny pc noe å forholde seg til :)!

Komplett Gamer Crysis 2(konfig)

Specs:

Cooler Master CM 690 II Advanced Sort

Corsair HX 750W PSU

ASUS P8P67 B3, Socket-1155

Intel Core# i5 Quad Processor i5-2500K

Corsair H50 Hydro Series CPU Kjøler

Corsair Vengeance# DDR3 1600MHz 8GB CL9

Sapphire Radeon HD 6950 2GB GDDR5

Corsair SSD Force Series# F60A, 60GB

-OEM SSD 2.5" to 3.5" Bracket SATA

Samsung SpinPoint F3 1TB 7200RPM, SATA 3.0 Gbps

Sony Optiarc DVD±RW Burner,

Logitech Gaming Keyboard G110

BenQ 24" LCD G2420HD

Microsoft Office 2010 Home & Student

TP-LINK TL-WN721N Wireless Adapter 150Mps UBS adapter

Windows 7 Ultimate -64bit

Pris(med frakt): 15 591 NOK

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du tuller når du sier at det der kosta 15 600 kr? :ohmy:

Det koster jo maks 10 000 å bygge et slikt oppsett... :whistle:

Nuvel

https://prisguiden.no/liste/124676

Bikker jo 10k uten PSU, WLAN-adapter, SSD-brackets og OS. Disse tingene koster noen tusen i seg selv.

Ikke dermed sagt at det var verdens beste kjøp, men du er ikke akkurat rundlurt heller. Dessuten antar jeg du får dette ferdigbygget?

Lenke til kommentar

ja, skjermen jeg valgte kostet ca 500 mindre enn skjermen som stod som standard, men la til 12 kr i prisen... Jeg tenkte bare jeg for en gangs skyld skulle prøve ultimate, bare for å se om jeg merker noe forskjell :p. høres kanskje veldig teit ut, men jeg tenker at det er vel greit å ha prøvd det :) ?

Lenke til kommentar

ja, skjermen jeg valgte kostet ca 500 mindre enn skjermen som stod som standard, men la til 12 kr i prisen... Jeg tenkte bare jeg for en gangs skyld skulle prøve ultimate, bare for å se om jeg merker noe forskjell :p. høres kanskje veldig teit ut, men jeg tenker at det er vel greit å ha prøvd det :) ?

For all del, det er ikke mine penger du bruker :tease:

Lenke til kommentar

Ultimate er overprisa i forhold til hva du får, men den har støtte for mer RAM enn det de andre har, så den er i det minste fremtidsretta... Har prøvd både home premium og ultimate og må si jeg merker minimalt med forskjell :p

Endret av Audun0505
Lenke til kommentar

Ultimate er overprisa i forhold til hva du får, men den har støtte for mer RAM enn det de andre har, så den er i det minste fremtidsretta... Har prøvd både home premium og ultimate og må si jeg merker minimalt med forskjell :p

Det med mer ram er jo sant. Men du klarer f... ikke å få så mye ram på hk uansett.

Men ultimate er bortkastet penger. Du trenger det ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...