cookietail Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Jeg har etter MYE om og men kjøpt meg pc. Vil takke folk her som har hjulpet meg å velge ! Jeg tenker at når jeg får pcen kan jeg poste litt om hvordan jeg syns de forskjellige delene funker, og litt benchmarks og slikt for å gi folk som skal ha seg ny pc noe å forholde seg til ! Komplett Gamer Crysis 2(konfig) Specs: Cooler Master CM 690 II Advanced Sort Corsair HX 750W PSU ASUS P8P67 B3, Socket-1155 Intel Core# i5 Quad Processor i5-2500K Corsair H50 Hydro Series CPU Kjøler Corsair Vengeance# DDR3 1600MHz 8GB CL9 Sapphire Radeon HD 6950 2GB GDDR5 Corsair SSD Force Series# F60A, 60GB -OEM SSD 2.5" to 3.5" Bracket SATA Samsung SpinPoint F3 1TB 7200RPM, SATA 3.0 Gbps Sony Optiarc DVD±RW Burner, Logitech Gaming Keyboard G110 BenQ 24" LCD G2420HD Microsoft Office 2010 Home & Student TP-LINK TL-WN721N Wireless Adapter 150Mps UBS adapter Windows 7 Ultimate -64bit Pris(med frakt): 15 591 NOK Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Du tuller når du sier at det der kosta 15 600 kr? Det koster jo maks 10 000 å bygge et slikt oppsett... Lenke til kommentar
srbz Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Du tuller når du sier at det der kosta 15 600 kr? Det koster jo maks 10 000 å bygge et slikt oppsett... Nuvel https://prisguiden.no/liste/124676 Bikker jo 10k uten PSU, WLAN-adapter, SSD-brackets og OS. Disse tingene koster noen tusen i seg selv. Ikke dermed sagt at det var verdens beste kjøp, men du er ikke akkurat rundlurt heller. Dessuten antar jeg du får dette ferdigbygget? Lenke til kommentar
cookietail Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2011 kanskje litt dyrt ja, men som srbz sier, jeg tok med en del ekstra småting som drar opp prisen en del ! Ja jeg får den jo også ferdigbygget, så de tar nok kanskje litt i prisen for det og (?)! Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Komplett.no pleier stort sett å være overpriset på en del komponenter mener jeg å huske, særlig på de ferdibygde maskinene der du kan betale langt mer for utbytte av skjermkort eller RAM enn forskjellen i pris egentlig er. Hvorfor windows 7 Ultimate? Lenke til kommentar
cookietail Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2011 ja, skjermen jeg valgte kostet ca 500 mindre enn skjermen som stod som standard, men la til 12 kr i prisen... Jeg tenkte bare jeg for en gangs skyld skulle prøve ultimate, bare for å se om jeg merker noe forskjell . høres kanskje veldig teit ut, men jeg tenker at det er vel greit å ha prøvd det ? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 ja, skjermen jeg valgte kostet ca 500 mindre enn skjermen som stod som standard, men la til 12 kr i prisen... Jeg tenkte bare jeg for en gangs skyld skulle prøve ultimate, bare for å se om jeg merker noe forskjell . høres kanskje veldig teit ut, men jeg tenker at det er vel greit å ha prøvd det ? For all del, det er ikke mine penger du bruker Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) Ultimate er overprisa i forhold til hva du får, men den har støtte for mer RAM enn det de andre har, så den er i det minste fremtidsretta... Har prøvd både home premium og ultimate og må si jeg merker minimalt med forskjell Endret 20. mai 2011 av Audun0505 Lenke til kommentar
cookietail Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2011 heheh, stemmer det x'D! Jaja, nå har jeg jo kjøpt det, så får ta det som det kommer Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Ultimate er overprisa i forhold til hva du får, men den har støtte for mer RAM enn det de andre har, så den er i det minste fremtidsretta... Har prøvd både home premium og ultimate og må si jeg merker minimalt med forskjell Det med mer ram er jo sant. Men du klarer f... ikke å få så mye ram på hk uansett. Men ultimate er bortkastet penger. Du trenger det ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå