sommer123 Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) Med hvor LITE informasjon er det allikevel mulig å finne riktig sang?! Det er nemlig ikke så mye jeg husker av sangen jeg søker.. Men her er altså det jeg husker: Usikker på om sangen i seg selv er ment som en motiveringssang, men jeg festet meg ved følgende tekst: "it didn't turn out the way it should ....... but better then it could....." eller noe lignende... Andre tekstlinjer i sangen gikk på det samme.. at om det ikke ble slik eller sånn, så ordner ting seg læll.. [*]det var en mann som sang (tror jeg). [*]Det var "party"-stemning over låta. Hvis jeg oppfattet teksten riktig så var det litt samme type sang som "sunscreen"-sangen. Men som sagt, det var mere fart over sangen jeg søker. Har forsøkt å google, men har dessverre ikke funnet noe. Noen som kan finne nåla i høystakken? jeg er klar over at jeg har VELDIG lite informasjon å bidra med Endret 20. mai 2011 av hurmelei Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Spør her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1250065 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg