Gå til innhold

Surfing med netcom m_kontant gratis i helger?


Anbefalte innlegg

Hei..

Igår så surfa jeg mye med min 3650.. Brukte en del wap + "internett" med opera.. Hadde 121,- på kortet før bruk, og samme etter bruk :)

Jeg regna med at kortet skulle tappes helt men nei da, ikke ett øre ble trukket.

 

Er det gratis i helger? Sommerkampanje eller noe sånt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

pga mms kampanjen til telenor og netcom så har gprs blitt gratis ut juni/juli

derfor har du ikke brukt opp kortet ditt..

antar at du vet hva som skjer når du sender mms?

gprs slår seg på og skrur seg av igjen når mms'en er sendt.

 

alt dette hadde kostet penger hadde d ikke vært for denne kampanjen.

 

:yes:

Lenke til kommentar

Å ja.. Syns jeg har hørt om den kampanjen med gratis mms. Da er jo selvfølgelig gprs gratis iom at mms bruker gprs oppkobling.

Ja nå sitter jeg her og surfer gratis på nett(PC) via mobilen pga gratis gprs :)

Koblet mobilen til PCen via bluetooth og bruker den som modem, genialt :)

 

Har naturligvis bredbånd(NGT) men har flyttet til ny leilighet for 3 uker siden og må vente til midten av august på at NGT skal koble opp linja her.

Har brukt internett via fasttelefon og modem men hvorfor tenkte jeg ikke på det med mobil, bluetooth og gprs før :-?

Det er riktignok tregere enn vanlig analogt modem men jeg savner å kunne være online 24x7 uten å tenke på tellerskritt.

Lenke til kommentar

Hmm. Selvom det har vært (er noen timer til) gratis MMS, så er det vel ikke gratis GPRS. MMS bruker GPRS, men systemet skjønner forskjellen mellom vanlig GPRS bruk og en MMS melding, så jeg vil tippe at folk vil bli trukket for GPRS bruk på en senere regning.

Og ikke har jeg sett noe offisielt at GPRS er gratis heller.

Kan noen bekrefte dette? :shrug:

 

Selv fikk jeg null GPRS bruk på regingen i forrige måned, men den som kom her om dagen inneholdt bruken for sisste 2 mnd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...