Philber Desanex Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Har spilt et noen timer av dette spillet på "Difficulty level: Normal". Har vært gjennom mange kamper inkludert to boss-kamper(Berserker lord og Meta Ridley) men har til gode å dø i kamp. Skytingen er altså for enkel etter min smak, og minner noen ganger mer om luking av ugress enn kamp. Jeg er "old school" og setter pris på å stange litt i veggen før Skal jeg investere 2-3 timer på å ta det fra scratch med ny vanskelighetsgrad "Veteran", eller blir det vanskeligere utover i spillet?? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 ta på veteran/hard om du vil dø noen ganger. når du slår spillet får du mulighet til å spille på hypermode/very hard. Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 24. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2011 Startet på nytt med "Veteran", og fikk endelig dødd litt. Blir *virkelig* redd for å dø når man kommer til et halvtimes helvete av scriptede scener og allerede løste puzzles. Hvorfor kan man ikke få lov å lagre spillet rett før en bosskamp? OK, jeg er kanskje ikke FULLT så "old school" alikevel... Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Haha, digger hvordan du gikk tilbake på hvor "old-school" du er Jeg er ekstremt old-school selv, men hater likevel å ikke kunne lagre før en bosskamp. Holder på med Star Tropics nå, som har et slags checkpoint-system, men der er sjekkpointene alltid like etter bossene i stedet for like før, noe som gjør at man stadig må spille store områder om igjen. Jaja, er jo selvsagt en del av sjarmen også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå