Gå til innhold

Metroid Prime 3: Corruption - for lett?

Anbefalte innlegg

Har spilt et noen timer av dette spillet på "Difficulty level: Normal".

Har vært gjennom mange kamper inkludert to boss-kamper(Berserker lord og Meta Ridley) men har til gode å dø i kamp. Skytingen er altså for enkel etter min smak, og minner noen ganger mer om luking av ugress enn kamp. Jeg er "old school" og setter pris på å stange litt i veggen før

Skal jeg investere 2-3 timer på å ta det fra scratch med ny vanskelighetsgrad "Veteran", eller blir det vanskeligere utover i spillet??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Startet på nytt med "Veteran", og fikk endelig dødd litt.

Blir *virkelig* redd for å dø når man kommer til et halvtimes helvete av scriptede scener og allerede løste puzzles. Hvorfor kan man ikke få lov å lagre spillet rett før en bosskamp?

OK, jeg er kanskje ikke FULLT så "old school" alikevel...

Lenke til kommentar

Haha, digger hvordan du gikk tilbake på hvor "old-school" du er :) Jeg er ekstremt old-school selv, men hater likevel å ikke kunne lagre før en bosskamp. Holder på med Star Tropics nå, som har et slags checkpoint-system, men der er sjekkpointene alltid like etter bossene i stedet for like før, noe som gjør at man stadig må spille store områder om igjen. Jaja, er jo selvsagt en del av sjarmen også :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...