Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Programmer blir "blurry"

Anbefalte innlegg

Har hatt et snålt problem i det siste.

Programmer som MSN Messenger og et prgram kalt SC2gears, blir når jeg starter dem "blurry" i utsende. Har søkt og blitt anbefalt og både oppdatere skjermkort drivere (har gjort til catalyst 11.5) og re-installere java (også gjort) men ingenting forandrer seg.

Til å begynne med trodde jeg det bare var SC2gears som det skjedde med men har nå påvirket MSN også. Klarer ikke finne ut hva som er galt eller hva annet jeg kan prøve og skifte for å fikse det.

Har også re-installert begge de påvirkede programmene, uten hell.

Virus scan kommer tilbake negativ, ingen andre systemer virker ustabile. Klarer bare ikke finne ut hva som er grunnen til dette.

Programmene "starter opp" helt fine men etter få sekunder ser du hele bildet blir fort mer uklart til det ikke kan leses lengre. Å endre størelsen på vinduet til programmet fokuserer skriften og bildet, men varer kun i få sekunder før det er ute av fokus igjen.

All hjelp velkommen.

Endret av Draco Shindo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

og skru av MLAA ser ut til å virke men slår meg som veldig rart...

er jo en funksjon som skal hjelpe.

Må jeg drive å skru denne av når jeg driver på desktop og på når jeg spiller blir det til slutt slitsomt.

Takker for raskt svar og hjelp da. Ting funker nå, føler bare liksom at jeg ikke helt får alt jeg kan ut av mitt nye 6950 kort nå *snufs*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...