vikingkylling Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) 230. fra Amazon.co.uk eller 449,- fra Platekompaniet? Hm... vanskelig valg. Edit: Platekompaniet har det som "Bestillingsvare". Dvs du må nok vente en stund om du bestiller det derfra. Endret 28. juni 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Har egentlig ikke tenkt på dette. Men er det soner på Nintendo 3DS? Altså kjøper jeg et spill fra Japan funker det ikke i Europa? Edit: Jeg spør her fordi jeg kan tenke meg og kjøpe dette spillet Endret 2. juli 2011 av Bare Ban Lenke til kommentar
lyon Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 3DS er ikke sonefri, altså kan du kun bruke spill fra Europa og Australia på din 3DS. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Står at spillet er levert hos platekompaniet, så det finnes håp duker vel opp i morra eller på tirsdag i tilfelle. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Kan meddele at spillet plumpet nedi postkassen i mens jeg var på ferie i Tyrkia Fin liten sak å komme hjem til Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 (endret) Norn av oss har allerede spilt det så lenge at vi har gått lei. Eller det bare meg? (bare kødda, selvsagt. Jeg blir sittende med dette til jeg har fullført både Survival og Tag Challenge. Har tatt Arcade og Chronicles.) Endret 15. juli 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
lyon Skrevet 15. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2011 (endret) Kjøp! DOA:D 19.98£ Meget bra spill til 3DS! Endret 15. juli 2011 av lyon Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Fikk testet det litt i dag, må faktisk si at dette her absolutt er i toppklasse til å være en lanseringstittel. Kjørte i gang story modusen, og det er fktisk bedre enn DOA4 på 360 Liker mellomsekvenser i slike spill, og dette virker å ha nok av de Ellers foretrekker jeg å spille med 3D-modusen av for smoothere fps. 3D-effekten funker greit i mellomsekvensene, men ellers holder det. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Det eneste jeg ikke liker helt med mellomsekvensene er at folkene ikke beveger munnen når de snakker. Men det er bare en bagatell i grunn. Ellers er det på topp. Lenke til kommentar
lyon Skrevet 16. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2011 Enig i den, men noen ganger beveger de sant? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Noen ganger beveger de seg, ja. Men jeg husker spesielt en scene med Ayane og Kasumi. Vi fikk nærbilde av Ayanet, og det var helt tydelig at hun ikke bevegde seg i det hele tatt selv om hun snakket. Men det er bare en bagatell. Hvem spiller slossespill for historien? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Jepp, reagerte på det jeg også. Ser ganske dumt ut i grunn. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Men hvem spiller slossespill for historien? Det er kampene som er det morsomme, og de er så godt som fellfrie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå